Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

"Λέξεις..."

Περασμένες έντεκα το βράδυ, κάθομαι στο μικρό μπαλκονάκι που βλέπει στον ακάλυπτο της πολυκατοικίας. Επικρατεί ησυχία, το μόνο που διακρίνω στο μισοσκόταδο είναι οι παιχνιδιάρικες σκιές των δέντρων και στο βάθος το παράσπιτο της Μαρίτσας.
Σηκώνω τα μάτια, μόνο δυο αστέρια στον ουρανό, όλα τ΄αλλα έχουν κρυφτεί στα σύννεφα...
΄Εχει ψύχρα, αγκαλιάζω τους ώμους μου...

Το κορίτσι μου κοιμάται. Σήμερα πρόλαβα να τη χαρώ, μία ώρα κι ένα τέταρτο. Η δουλειά αυτό τον καιρό έχει απαιτήσεις και με κρατά μακρυά της...
Νιώθω πολύ κουρασμένη, το κεφάλι μου είναι βαρύ...
Κατευθύνομαι στο μπάνιο, κάνω ένα ντους, φοράω πυτζάμες, ανοίγω τηλεόραση  (Πφφ!) την κλείνω!

Ξαναβγαίνω στο μπαλκονάκι, παρέα με τη ζακέτα μου...
Δε θέλω να σκέφτομαι τίποτα. Θέλω να αφεθώ στη σιγαλιά της νύχτας και να χαλαρώσω...
Μα τρυπώνουν τα "πρέπει" στο μυαλό...
Υποχρεώσεις που στρογγυλοκάθονται στο βαρύ πρόγραμμα της ημέρας...
Μαλώνω τον εαυτό μου, "Δεν είσαι η super-woman! "  του λέω...

Κλείνω τα μάτια, κουμπώνω τη ζακέτα κι επιβάλομαι στον εαυτό μου, "Μη σκέφτεσαι!"
Μετά από ώρα, νιώθω ν΄αδειάζω...ν΄αδειάζω, να με ρουφάει η σιωπή της νύχτας και να βουλιάζω μέσα της...σχεδόν κοιμάμαι...

Και μετά, λέξεις...
Λέξεις, που σκάνε σαν πυροτεχνήματα μέσα στο κεφάλι μου και με γεμίζουν εικόνες, γεύσεις, μυρωδιές...
Ανάκατες...υπέροχα μπερδεμένες...
Λέξεις, που πάντα μου θύμιζαν Σεπτέμβρη...

                                                                 Αποδήμηση

                                                                  Ξυπνητήρι

                                                                   Τετράδιο

                                                                  Επιστροφή

                                                                   Ομπρέλα

                                                                   Μούστος

                                                                     Κρασί

                                                                   Σύννεφο

                                                                  Αδιάβροχο

                                                                     Μήλο

                                                                  Δάσκαλος

                                                                    Ξύστρα

                                                                  Κουδούνι

                                                                  Διάλειμμα

                                                                      Αυλή

                                                                   Αγιασμός

                                                                     Θρανίο

                                                                     Ζακέτα

                                                                      Βροχή

                                                                    Σταγόνες

                                                                     Δροσιά

                                                                      Βιβλίο

                                                                      Αέρας

                                                                     Κίτρινο

                                                                      Καφέ

                                                                   Πορτοκαλί

                                                                   Παγουρίνο

                                                                     Σταφύλι

                                                                       Σύκο

                                                                    Κάλτσες

                                                                     Μολύβι

                                                                      Ψύχρα

                                                                      Φύλλα

Χαμογελώ...όμορφος που΄ναι ο Σεπτέμβρης!
"Καλώς όρισες" ψιθυρίζω...και πηγαίνω στο κρεβάτι μου.

                                                                                                                  Πολλά φιλιά
                                                                                                                      "Αννιώ"

****Θα προσμένω τις δικές σου λέξεις...Θα το χαρώ!!****

                                                                   




28 σχόλια:

  1. Μα, κι εσύ, Αννούλα, τόσο κουρασμένη που ήσουν, κάθησες να κάνεις ανάρτηση!!!!! Ελπίζω να κοιμάσαι αυτήν την ώρα...!!!! Πάντως, οι λέξεις που σε νανούρισαν μυρίζουν πράγματι Σεπτέμβρη!!!!! Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι και να χαίρεσαι την κορούλα σου!!!!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεχωρίζω απ'τις δικές σου επιλογές...μούστος,κρασί και προσθετω...τρύγος...,σε λίγες μερες,σαν περυσι...,κι αργότερα καζάνια,τσίπουρα....http://apouro.blogspot.gr/search/label/%CE%9A%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%AC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!......εμένα η μόνη λέξη που μου 'ρχεται αυτή τη στιγμή είναι η "μυρωδιά"... απ'τα βιβλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκείνη την "άγια" ώρα που λες τώρα θα χαλαρώσω το μυαλό πλημυρίζει με τόσες σκέψεις άλλες τόσο ωραίες και άλλες απλώς για να σε τρελάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω απάλι Αννούλα, θα νοιώσω Φθινόπωρο,οταν μυρίσω το χώμα μετά απο βροχή (μαζι μ όλα τα δικά σου, φυσικά) αλλά αυτό είναι το σημάδι αναγνώρισής μας!
    Πολύ όμορφο κείμενο,χαλαρωτικό, τρυφερό,το απόλαυσα!
    Φιλιά Καλημέρας!
    Καλή αρχή στη μικρή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφη ανάρτηση!Πολύ αγαπημένη συνήθεια να κάθομαι τα βράδια στο μπαλκόνι και να ρουφάω νύχτα!Έτσι ακριβώς όπως εσύ...λίγο πριν κοιμηθώ...να βυθίζομαι στην μοναξιά της και να αδειάζω...καλό φθινόπωρο και σε σένα Άννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αννιώ μου πόσο μου αρέσει να σε διαβάζω γλυκιά μου..με κάνεις να θέλω να σου ανοίξω αγκαλιά και να σε κλείσω μέσα..Αχτιδένια φιλάκια..φιλάκια καρδιάς..μαμαδίστικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα καί καλό Φθινόπωρο Αννούλα μου!!!Ωραίο κείμενο!!
    Ακόμα δέν ένοιωσα τήν αλλαγή τής εποχής,λόγω ότι συνεχίζω τά μπάνια μου!!Καλή σχολική χρονιά στό κοριτσάκι σου!!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκά φθινόπωρο να έχεις Αννούλα μου..πόσο τρυφερό κείμενο..τι εικόνες..εξαιρετική γραφή με πλούτο συναισθημάτων..τα ''πρέπει''είναι αυτά που μας κάνουν να χάνουμε πολύτιμες ώρες χαλάρωσης ηρεμίας και ξενοιασιάς..είδες τι λες...μια ώρα κι ένα τέταρτο πρόλαβα να τη χαρώ..η λέξη πρόλαβα στη Ψυχολογία δείχνει το άγχος που μας προκαλεί η καθημερινότητα..στερούμαστε τα παιδιά μας τους φίλους μας μιά βόλτα στη εξοχή,ένα θέατρο,ένα συνεμά...και τα χρόνια τρέχουν...κι εμείς δεν το καταλαβαίνουμε γιατί η λέξη ''πρόλαβα''γίνεται δυνάστης..κι όταν η πρώτη νιότη έχει περάσει κάνοντας μια ανασκόπηση της ζωής τότε καταλαβαίνουμε ότι χάσαμε κάποια πράγματα..το μήνυμα που σου στέλνω είναι..βρες έστω 1-2 μέρες την εβδομάδα να τις περνάς χαλαρά..ένας καφές με μιά φίλη είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία λέω εγώ..και φυσικά περισσότερο χρόνο με τα παιδιά που έχουν ανάγκη την παρουσία μας σε διάλογο μαζί τους και όχι τόσο να είναι τα πάντα σιδερωμένα και ατσαλάκωτα..σε κούρασα,αλλά αυτό ένιωσα ότι έπρεπε να στο πω όταν ένιωσα οτι τα ''πρέπει''πάνε πιό μπροστά απο τα ''θέλω''..φιλάκια κοριτσάκι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα, Αννιώ! Υπέροχο το κείμενό σου... και με κάλυψες απόλυτα με τις λέξεις σου. Καλό φθινόπωρο, με υγεία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ολες αυτες οι λέξεις οντως ειναι φθινόπωρο,γλυκα συναισθηματα σε γεμίζουν κι μενα μου αρεσει πολυ σαν εποχη οποτε το χαρηκα το κειμενο σου ,καλη Κυριακη καλο Φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλο φθινόπωρο Αννιώ.....η βροχή είναι η λέξη που χαρακτηρίζει για μένα το φθινόπωρο και μετά όλες οι λέξεις που σημαίνουν σχολείο.
    αυτές τις τελευταίες δεν τις ακούω πιά....
    φιλιά και να σκέφτεσαι αύριο θα είναι μια ομορφη μέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μύρισαν φθινόπωρο οι λέξεις σου.
    Και όμορφες στιγμές και αγαπημένες συνήθειες...

    Καλώς σε βρήκα!
    Να'σαι καλά Αννιώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κατερίνα9/08/2013 8:11 μ.μ.

    ..κάποιες φορές η μοναξιά είναι καλύτερη και από μια όμορφη παρέα...όμως η αλήθεια είναι πως οι σκέψεις δεν σταματούν να σου κρατούν συντροφιά...εύχομαι πάντα να είναι θετικές και αισιόδοξες.....καλό φθινόπωρο να έχουμε και καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στις λέξεις σου έχεις και το πορτοκαλί...πόσο μου άρεσε αυτό...νομίζω πως με κάλυψες όμως και με τις υπόλοιπες...
    Καταλαβαίνω την πίκρα σου στο "μία ώρα κι ένα τέταρτο"...δεν είσαι η σούπερ γούμαν, αλλά είσαι η πιο σημαντική ύπαρξη στη ζωή της κόρης σου κι αυτό σε κάνει σούπερ!!..
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κολοκυθες, κάστανα, πλεξιμο, γαλοτσες, καρω υφασματα, ξυλα στους κηπους και στα μπαλκονια....

    καλη εβδομαδα Αννιω μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εσύ μπορεί να ήσουν κουρασμένη, αλλά ειλικρινά εγώ απόλαυσα τόσο μα, τόσο πολύ το κείμενό σου!
    Στις λέξεις σου δεν προσθέτω καμία! Με έχεις καλύψει πλήρως!
    Προσωπικά, λατρεύω το φθινόπωρο (θα βοηθούσε να μύριζε λίγο το χώμα από τη βροχή, όπως παρατήρησε η Χαρά μας πιο πάνω,) αλλά ακόμα κι έτσι, το λατρεύω! Βρίσκω τη μελαγχολία του πολύ δημιουργική!
    Πάντως το θέμα είναι να βρίσκουμε τρόπο να χαμογελάμε όλες τις εποχές, σωστά?
    Φιλάκια πολλά, κούλα μου σε εσάς τις 2 και χαδάκια πολλά για τη Μαρίτσα μας!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα Αννιώ μου! Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου! Το σπιτάκι σου είναι πολύ φιλόξενο!Τα μαξιλάρια σου είναι θαυμάσια!Μπράβο σου! Όσο για το φθινόπωρο, ναι λατρεύω αυτήν την μυρωδιά του βρεγμένου χώματος , αλλά η ανάσα μου ακόμα μυρίζει καλοκαίρι!!! Εύχομαι όμως ένα πολύ όμορφο και άκρως δημιουργικό φθινόπωρο!! Σε φιλώ και θα τα λέμε συχνά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μμμμμμ όμορφες λεξεις.. μυρίζουν Φθινόπωρο... θα πρόσθετα κιρτινα φύλλα και μυρωδια βρεγμενου χώματος... υπέροχη!! να κρατάς και λίγο χρόνο για μικρες απολαυεις .. όπως να χαλαρώνεις με ενα καφεδάκι με παρέα. ή μόνη στο μπαλκονακι σου .. ειναι γέμισμα μαπταρίας αυτό.. να το πιστεψεις..!! καλως σε βρήλα Αννιώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Για μένα οι λέξεις "χώμα", "μυρωδιά", "πρωτοβρόχια", και "γκρίζο" θυμίζουν Σεπτέμβρη. Λίγο μελαγχολικός αλλά τόσο όμορφος μήνας...
    Καλό φθινόπωρο Αννιώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ περιμένω τα πρωτοβρόχια, να μυρίσω το χώμα και να νιώσω το δροσερό αεράκι. Καλό φθινόπωρο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφη, συγκινητική ανάρτηση!
    Τόσες εικόνες!
    Ναι, με λέξεις καταπιάστηκα κι εγώ αλλά στον αντίποδα:)))
    Θα το συνεχίσω το θέμα κατά πάσα πιθανότητα το Σάββατο.
    Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη. Εύχομαι να τα λέμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αννιώ μου καλημέρα.Διαβάζοντας το κείμενό σου πραγματικά συγκινήθηκα. Θυμήθηκα τη δική μου ζωή όταν τα παιδιά μου ήταν μικρά. Καταλαβαίνω ότι ο χρόνος δε φτάνει για να κάνουμε όλα όσα θέλουμε. Δώσε όμως περισσότερο χρόνο στην κούκλα σου και για σένα και για κείνη. Καλή σχολική χρονιά και πολλά φιλάκια και στις δυό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φθινοπωρο μια εποχη περιεργη. Μου θυμίζει εξεταστική άγχος και πολύ διαβασμα.

    ελα να παραλαβεις και ενα βραβειο απο εμενα. φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ.......μια λεξη ειναι για μενα ο Σεπτεμβρης..........χουχουλιασμα και αντε να συμμαζευομαστε απ ολες τις αποψεις..........σε φιλω......ο αερας παντα σε ανανεωνει τραβα συχνα τετοιες ρουφιξιες.........οξυγονο......παντου καθαριζει το μυαλο καθαριζει την ψυχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...