Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

" Συλλέγω φθινόπωρο "

Αγαπώ όλες τις εποχές μα τούτη εδώ, της έχω αδυναμία...
Το φθινόπωρο με γοητεύει.
Αυτή η αλλαγή  γύρω στη φύση, μου κλέβει τη ματιά, με μαγεύει.
Το υπέροχο πέρασμα απ΄τα πράσινα, στα κίτρινα, τα πορτοκαλιά...μου κόβει την ανάσα.
Νωρίς το πρωί, αφού αφήσω το κορίτσι μου στο σχολείο, έχω την ευκαιρία να κάνω μια μεγάλη βόλτα, μέχρι να επιστρέψω στο σπίτι.
Μη φανταστείς πως πάω μακρυά...
Μένουμε απόκεντρα κι αυτό είναι ευλογία μερικές φορές...





Συνήθως έχει ψύχρα, μα δε με νοιάζει, έχω ντυθεί ζεστά και περπατώ στα υπέροχα χρυσοκίτρινα...
Γεμίζουν τα μάτια ομορφιές, το μυαλό ξεφεύγει,  και υποκλίνεται στο μεγαλύτερο, στο ομορφότερο έργο τέχνης...τη φύση.



Συνήθως οι δρόμοι γυαλίζουν  από τη βροχή της προηγούμενης νύχτας και οι δροσοσταλίδες στα κλαδιά των δέντρων,  αστράφτουν στο πρώτο ασθενικό φως του ήλιου...



Η γη ζεσταίνεται κι αχνίζει, δημιουργώντας ένα παραμυθένιο σύννεφο ομίχλης πάνω απ΄το έδαφος...
Μαγεία..!



Το τοπίο με "ρουφάει" με " αιχμαλωτίζει" και  χαζεύω με χαρά μικρού παιδιού...
΄Εχω μαζί μου την φωτογραφική και "κλικ!" φυλακίζω ομορφιές...
Συλλέγω φθινόπωρο...
Πως ν΄αντισταθείς?





Οι περαστικοί με κοιτούν απορρημένα, μα δε με νοιάζει...χαμογελώ και συνεχίζω...
Μερικές μέρες πριν, μια κυρία που είχε βγάλει πρωινή βόλτα το σκυλάκι της, βρήκε το θάρρος να με ρωτήσει: " Καλημέρα, τι φωτογραφίζεις? "
" Το φθινόπωρο" της απάντησα.
Κοντοστάθηκε κι έριξε γύρω το βλέμμα της. " Ναι, έχεις δίκιο, είναι τόσο όμορφο! "
 Η ματιά και το χαμόγελό της έδειχναν,  πως μόλις το είχε ανακαλύψει..!




Τα παπούτσια μου γεμίζουν με λάσπες και στο πανωφόρι πέφτουν σταγόνες από τα κλαδιά των δέντρων που άλλο δεν αντέχουν να κρατηθούν...
Τα πουλιά τιτιβίζουν παλαβιάρικα  καλωσορίζοντας τη μέρα κι εγώ προσέχω να μην πατήσω τα μικρά πλάσματα που βολτάρουν στην υγρή γη...




΄Οταν ο περίπατος φτάνει στο τέλος του, γυρίζω στο σπίτι με άλλη διάθεση.
Συνήθως σιγομουρμουρίζω κάποιο τραγούδι, που για κάποιο λόγο έχει σκαλώσει στη γλώσσα μου κι έπειτα  με ακολουθεί όλη μέρα...
Νιώθω ανανεωμένη, ανάλαφρη και δυνατή.
΄Ετοιμη ν΄αντιμετωπίσω το βαρύ πρόγραμμα της κάθε μέρας...
Μα πριν καταπιαστώ με οτιδήποτε, με κερνάω καφεδάκι!


΄Ετσι, για να΄ρθουν και να λουφάξουν μέσα μου όλες οι ομορφιές, να τις κουβαλώ όλη μέρα αντλώντας δύναμη και κλείνοντας  " ραντεβού " για το επόμενο πρωί...


Αύριο θα΄μαι πάλι εκεί...  Μαγεμένη απ΄το φθινόπωρο...
Θα περπατώ και θα "αδειάζω"...  Θα περπατώ και θα "γεμίζω"...
Θα΄ρθεις μαζί μου?  Κοίτα, κοίτα...πόση ομορφιά!


Σου στέλνω ένα μουσκεμένο φιλί,
με χρυσοκίτρινο χρώμα!
***Αννιώ***


υγ1. Σ΄ευχαριστώ για τις ευχές στην προηγούμενη ανάρτηση. Σ΄ευχαριστώ πολύ!
υγ2. Το giveaway θα κληρωθεί στο τέλος του Οκτώβρη. Εσύ, που δεν πρόλαβες, ρίξε μια ματιά στην προηγούμενη ανάρτηση.






36 σχόλια:

  1. ναι, ειναι πολυ ωραιο το φθινοπωρο!! συμφωνω!

    πολυ ομορφες και οι φωτο ππου συνοδεψες το κειμενο!

    φιλακια και καλη εβδομαδα να εχεις! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπάμε με τρέλα το φθινόπωρο. Μαγικές οι φωτό σου!
    Καλημέρα Αννιώ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος10/21/2013 2:45 μ.μ.

    Καλησπέρα Αννιώ μου!! Καλή βδομάδα να χεις!! Έχουν οι εποχές όλες αυτό το κάτι.. Η μελαγχολία του φθινοπώρου μου αρέσει κι εμένα πολύ!! Υπέροχες φωτό με ζωντανά χρώματα!! Τα φιλιά μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία που το παρουσιάζεις το φθινόπωρο, βρε Αννιώ μου! Εμένα το φετινό με έχει τσακίσει. Μια κρύο μια ζέστη, δέκα φορές έχω αρρωστήσει... :-)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αααααααααχ η αγαπημενη μου εποχη τρελαινομαι γι αυτα τα χρωματα....ρουφα χρωμα ,κλεισε τα ματια και χαμογελα.....κι ελα μετα να παρεις βραβειακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Να είσαι καλά και να απολαμβάνεις κάθε εποχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία ανάρτηση!!! Πέρνα αν θες και από το blog μου να πάρεις ένα βραβειάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αννιώ μου πόσο φθινόπωρο , πόση μαγεία έχουν οι φωτογραφίες σου! Και μένα μου αρέσει πολύ το φθινόπωρο , ίσως γιατί οι εικόνα της φύσης σε προδιαθέτει να ΄΄πετάξεις΄΄ άχρηστα και να ξαλαφρώσεις! Πολύ μου άρεσε , πάρα πολύ
    Φθινοπωρινά φιλιά σου στέλνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ανάρτησή σου είναι χάρμα οφθαλμών !!!!
    Έτσι μπράβο να συλλέγεις στιγμές για να συλλέγουμε ευχαρίστηση !!!
    Να είσαι καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οταν ήμασταν μαθητές στο δημοτικο,μαθαιναμε κατι ηλιθιότητες,ότι ταχα η φυση πεθαινει το φθινόπωρο,ενω η αλήθεια ειναι πως αυτη την εποχή η Φυση ανασταινεται,ανασαινει απ'την καψα του καλοκαιριου και ξαναπρασινίζει μέχρι νά'ρθουν οι παγωνιές του χειμώνα και ειναι πανεμορφος ο τόπος,απ'τη μια τα φυλλα των δεντρων που πεφτουν,απ'την άλλη ξεφυτρωνουν παντού πρασινάδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ...Αννιω μου..τι υπεροχες φωτο..με μαγεμενα λογια..να σαι καλα Φθινοπωρινη μου Αχτιδα..καθε Εποχη εχει την δικια της ομορφια..καλο απογευμα..χαρουμενη βδομαδα..φιλια στο Αστερακι σου..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολλές φορές προπερνάμε τη φύση, τις εποχές, τους ανθρώπους ακόμη ακόμη, κι έρχεσαι τώρα με τις φωτογραφίες σου να μας θυμίσεις τι βλέπουμε κάθε μέρα γύρω μας. Θέλει μόνο για ένα λεπτό να σταματήσουμε το τρεχαλητό και να δούμε! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ! Εγώ θα έρθω μαζί σου!!!
    Πώς να αντισταθώ σε τέτοια βόλτα?
    Και Φθινόπωρο και Αννιώ??? Σίγα μη χάσω την ευκαιρία!!!
    ;-)
    Φιλάκια, Κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη "συλλογή" Έτσι πάντα κορίτσι μου να απολαμβάνεις την κάθε στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και πολύ καλά έκανες και μάζεψες Φθινόπωρο, να έχουμε να πορευόμαστε!
    Τα χρώματά του λατρεμένα!
    Ηρεμία μου μετέδωσαν οι εικόνες σου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος10/22/2013 12:43 π.μ.

    Πανέμορφες εικόνες! Το φθινόπωρο είναι μια εποχή που η φύση έχει υπέροχα χρώματα και εικόνες! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χ¨ανω εγω τέτοια βόλτα; και βεβαια θα ρθω!!! Δε γέμισα μόνο Φθινόπωρο,αλλά κι έντονο συναίσθημα και συγκίνηση ! Σε κάποια σημεία τα μάτια μου θέλησαν να μιμηθούν τη δροσιά των δέντρων...πολύ μ άγγιξε τούτη φθινοπωρινή ομορφιά όπως μας την παρέδωσες να την απολαύσουμε
    Νάσαι καλά Αννούλα μου και ν απολαμβάνεις την κάθε στιγμή,της κάθε μέρας!!!
    Φιλάκια πολλά και επειδή έχασα κάποια ανάρτηση γενεθλίων,εκ΄τος της παραπάνω ευχής να σου ευχηθώ νάσαι πάντα γερη να χαίρεσαι την πιο όμορφη μικρή δημιουργία της φύσης...το παιδάκι σου! Σε φιλώ, 100χρονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το εχεις αποτυπωσει τοσο γλυκα και νοσταλγικα το φθινοπωρο!τρελα τα κυκλαμινακια, τα σαλιγγαρια, τα ξυλα, ολα τι να πω;
    μα κι ο καφες μετα......απολαυση!!!!
    φιλια πολλα πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ε ναι, παιρνω το καφεδακι μου κι εγω και μπορω να μεινω ολη μερα εδω. Χαζευοντας τις φωτογραφιες σου. Το φθινοπωρο ειναι η αγαπημενη μου εποχη κι εσυ το "φυλακισες" τοσο ομορφα στα κλικ σου :)

    Να χαιρεσαι παντα την ομορφια της φυσης. Τι τυχερη που μενεις κοντα της :)

    Καλημερα Αννιω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαγευτικές φωτογραφίες!!!!!Δεν έχω λόγια!Θα σταθώ στο καφεδάκι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τί ωραία η βόλτα πού μάς πήγες Αννιώ!!!
    Θαυμάζω μέσα από τίς υπέροχες καί πανέμορφες φωτογραφίες σου,τήν ομορφιά τής φύσης πού απλώνεται γύρω σου!!!!Πολύ ωραία η περιοχή πού ζείς!!!!Συνέχιζε νά φωτογραφίζης!!!Τό έχης κορίτσι μου!!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι υπέροχες φωτογραφίες!!
    Έχεις δίκιο, η φύση είναι τώρα στις ομορφιές της - αρκεί να έχουμε ανοιχτά τα μάτια και την ψυχή μας για να το δούμε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχες φωτογραφίες Αννιώ! Με ταξίδεψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αν θα έρθω μαζί σου λέει!!
    Με χίλια!!
    Έτσι κι αλλιώς με τις υπέροχες φωτογραφίες σου είναι σαν να ήρθα!!
    Απολαυστικότατο το φθινόπωρο!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφες εικόνες, Φθινοπωρινές ζωγραφιές γλυκιά μου Αννιώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όμορφες οι φωτογραφίες σου με τα φθινοπωρινά χρώματα.
    Λατρεμένη μου εποχή γιατί η φύση ζωγραφίζει.
    Καλό σου βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αννιώ μου είσαι πράγματι τυχερή, η γειτονιά σου είναι όμορφη και με τα χρώματα τα φθινοπωρινά ντυμένη, ακόμα πιο ωραία! Λυπόμαστε όταν φεύγει το καλοκαίρι, αλλά όταν έρχεται το φθινόπωρο μας φέρνει άλλα δώρα, και αυτή η αίσθηση που σου δίνει του ρομαντισμού είναι ανεκτίμητη!! Οι φωτογραφίες σου είναι όλες μία και μία, το σαλιγκαράκι τι γλυκό...και οι γραμμές του τρένου...ταξιδιάρικες!
    Τα φιλιά μου, να περάσετε ένα όμορφο ΣΚ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. τι ομορφες οι φωτογραφιεσ σου...Μαγικη εποχη το φθινοπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι ωραίες φωτογραφίες!
    Μαγικά χρώματα, τα χρώματα της γης έχουν την μοναδική ικανότητα να σε ηρεμούν και να σε αποφορτίζουν!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ξανάρθα για να σου πω πως σε περιμένουν δυο βραβειάκια στο μπλογκ μου!
    Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μα τι υπέροχες φωτογραφίες!
    Το φθινόπωρο ασκεί γοητεία και σε εμένα.....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Kαλημέρα και καλή Κυριακή..καταρχήν σε ευχαριστώ που περνάς από τα μέρη μου...ευχαριστώ για τα σχόλια σου... Μα τι όμορφη ανάρτηση, λόγια και φώτος ...αν και το δελφινάκι αγαπά καλοκαίρι και άνοιξη (φθινόπωρο και χειμώνα όχι) με ταξίδεψες μαζί σου όμορφα...ένοιωσα σαν να περπατούσα και γω εκεί..σαν να έκανα και γω τη διαδρομή.... Να είσαι καλά και να το απολαμβάνεις κάθε μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μα γίνεται να αρνηθώ την πρόσκλησή σου; Αφού κι εγώ λατρεύω το φθινόπωρο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θα ήμουν χαζή να αρνηθώ τέτοια μαγεμενη βολτα με τόσα χρώματα με τόσα αρώματα.. μεχρι εδώ τα ενιωσα έτσι ομορφα που τα περιγραφεις Αννιώ.μου. πως να αρνηθείς την ομορφια οταν σου προσφέρεται απλοχερα απο την φύση;; εισαι τυχερή που τα απολαμβάνεις ολα αυτά απο κοντα!!!! φιλαι πολλα και παντα να γεμίζεις το βλέμμα σου με ομορφιες..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πωπω μαγευτηκα,τι φωτογραφιες και το Φθινοπωρο ειναι το αγαπημενο μου,εχεις βραβειακι ,περνα να το παρεις ,φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τι χρώματα τι ομορφία είναι τούτη με μεγάλη μου χαρά θα έπινα καφέ μαζί σου σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...