Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Τα φωτάκια σβήνουν...

Οι γιορτινές μέρες φτάνουν στο τέλος τους.
Ανήκω κι εγώ σ΄αυτούς που τους τυλίγει μια μικρή θλίψη όταν σβήνουν τα φωτάκια..

Ας  μην είμαι αχάριστη όμως...
Ξεκουράστηκα αρκετά και πέρασα χουχουλιάρικα  απογεύματα με την κόρη μου...
Διαβάσαμε βιβλία, είδαμε  ταινίες, ακούσαμε μουσική, απολαύσαμε αγαπημένα
βιντεάκια και πήγαμε βολτίτσες.


Αυτό που χάρηκε πολύ, ήταν "Τα Χριστούγεννα του Σκρουτζ",  μια θεατρική παράσταση
που παρακολούθησε με τη θεία της..
Ενθουσιάστηκε με τα δώρα που της έφερε ο ΄Αι Βασίλης κι η επιθυμία της να τον δει
στα όνειρά της....πραγματοποιήθηκε (!)
Επίσης, χάρηκε ιδιαίτερα όταν κεράσαμε ένα γιορτινό  γεύμα στα πουλιά...
         ( Σουσάμι, καλαμπόκι,τσουρέκι και  μελομακάρονο...Gourmet! )





Ανταμώσαμε  με αγαπημένους και στήθηκαν μικρά γλέντια...αναπάντεχα!
Λίγο κρασί, δυο μεζεδάκια, και μουσική  είναι η δοκιμασμένη  συνταγή...
Η μοναδική περίπτωση να μην πετύχει είναι μόνο, αν δεν φοράς τα ρούχα του κεφιού...


Μια ηλιόλουστη μέρα  επισκεφτήκαμε το  "Δάσος των Χριστουγέννων"  στη Βέροια...









Την  πρώτη μέρα του Γενάρη μαζευτήκαμε στους γονείς...
Σπανακοτυρόπιτα και κιμαδόπιτα! Τι να πρωτοδιαλέξεις...





Η χθεσινή μέρα αφιερώθηκε σε ένα καλό "ξεκαθάρισμα" ρούχων και παιχνιδιών...
Κάτι που είχαμε κάνει και τον Σεπτέμβρη, αλλά.... μεγάλωνει.
Τα ρούχα γίνονται μικρά, τα παπούτσια στενά και τα παιχνίδια ξεπερνιούνται...
Με τη δική της συναίνεση, γεμίσαμε δύο κούτες...
Θα τα χαρίσουμε σε άλλα παιδιά. Εξάλλου είναι σχεδόν καινούρια!



Δεν θα τολμούσα να πάρω αποφάσεις  μόνη μου.
΄Ολα τα παιδιά έχουν ιδιαίτερους δεσμούς  με τα υπάρχοντά τους.
Σέβομαι τις επιθυμίες της και δεν επιμένω να ξεφορτωθεί πράγματα που για εκείνη
έχουν  ξεχωριστή σημασία...
Κάποια στιγμή θα σου δείξω τις συλλογές της.
Αυτοκόλλητα, Σελιδοδείκτες και Φτερά πουλιών!


Σε δύο μέρες επιστρέφουμε στην καθημερινότητα, μικροί-μεγάλοι!
Ελπίζω όλοι, να πήρατε μια ανάσα και να επιστρέψετε πιο ξεκούραστοι
και με αισιόδοξη διάθεση για τη νέα χρονιά.
Με νέες επιθυμίες, όνειρα κι ευχές για το 2014.
Δική μου ευχή είναι να έχω δύναμη και κουράγιο να αντιμετωπίσω, ότι μου φέρει η ζωή...
΄Οτι ακριβώς λέω και στην προσευχή μου δηλαδή...
Δύναμη και κουράγιο, για να μην τολμάει η θλίψη να περνάει το κατώφλι!


Θα σε αφήσω...Πέρασε κι η ώρα...
Μόνο μην ξεχάσω να σου δείξω, τι μου έφερε ο ταχυδρόμος...


΄Ενα χειροποίητο στολίδι, ένα βραχιόλι και μια καρτούλα από την απίθανη Μαριλένα ,
για τη  συμμετοχή μου στο  Secret Santa  Swap!  
Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ!


Σε χαιρετώ και σου υπόσχομαι πως θα΄μαι ξανά εδώ, σε λίγες μέρες...
Μέχρι τότε, πρόσεχε τον εαυτό σου και μη σταματάς να ονειρεύεσαι!



                                                                                                            Φιλιά...
                                                                                                        **Αννιώ**

υγ. Ρίξε μια ματιά εκεί στα δεξιά του blog...
     ΄Εχει τα banner για τις "δράσεις" μας, πάρε ένα φεύγοντας...!




37 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι λιγο-πολύ, όλους μας πιάνει μια μελαγχολία... Τουλάχιστον πέρασες όμορφα με την κορούλα σου! Και του χρόνου με υγεία Αννιώ μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα εξασφαλισμένη συγκίνηση, τόξερα.
    Μου θύμισες μέρες όχι ραδιοφώνου,αλλά ...μαζί με την κόρη μου! Μόνο που πάνε πολλά χρονια που κάναμε αυτές τις δραστηριότητες που απαρίθμησες Αννούλα.
    Ετσι, να απολαμβάνεις κάθε ελέυθερη ώρα σου με το κοριτσάκι σου και νάσαι σίγουρη οτι οχι μόνο δε θα το ξεχάσει ποτέ,αλλά θάναι γερή παρακαταθήκη για το μέλλον της.
    Τελειώνοντας συνηγορώ υπέρ της ευχής σου "Δική μου ευχή είναι να έχω δύναμη και κουράγιο να αντιμετωπίσω, ότι μου φέρει η ζωή..." με την ευχή να είναι μόνο ΚΑΛΑ!
    Φιλάκια πολλά Καληνύχτας,
    Καλό Ξημέρωμα στα όνειρά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία που ευχαριστήθηκες τις γιορτές ... και του χρόνου !!!
    Να χαίρεσαι την κορούλα σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομορφα στιγμιοτυπα απο τις γιορτινες σας δραστηριοτητες! Κ το δωρακι της Μαριλενας υπεροχο! Μακαρι να σου πανε ολα καλα αυτη τη χρονια κ να μη χρειαστει ν´αντιμετωπισεις κατι δυσκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι η μαγεία που μας λείπει όταν όλα τελειώνουν!
    να' σαι καλά Αννιώ μου, όλοι νάστε καλά να ζήσετε πολλές πολλές τέτοιες στιγμές.
    τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, δύναμη! Μακάρι όλη την χρονιά να είναι ανοιχτά μέσα στην καρδιά μας τα γιορτινά φωτάκια. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου, αυτές οι στιγμές χαλάρωσης και ηρεμίας είναι ανεκτίμητες. Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ότι λες κάθε μέρα στην προσευχή σου, Αννιώ μου, σου εύχομαι κι εγώ. Είναι η σοφότερη των ευχών! Να περνάτε πάντα έτσι όμορφα με την κουκλίτσα σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οταν κάθε χρόνο αυτές τις μέρες με πιάνει η ίδια μελαγχολία , σκέφτομαι ότι τα χριστούγεννα δεν πέρασαν.....είναι μπροστά μας στο τέλος του δρόμου και μας περιμένουν.....μια τακτική που την έκανα από παιδί και την συνεχίζω και τώρα.
    Να είσαι καλά να περνάν πάντα όμορφα μαζί με την κορούλα σου πολλές τέτοιες όμορφες γιορτές!!!!!
    ψηφίζω κιμαδόπιτα!!!!!
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και μένα με πιάνει μελαγχολία αυτές τις μέρες που τελειώνουν οι γιορτές!
    Δεν πειράζει όμως να είμαστε καλά και θα έρθουν πολλές απο αυτές για να περνάμε καλά!
    Η σπανακοτυρόπιτα λατρεία μεγάλη!
    Να είστε πάντα καλά όλοι και να περνάς όσο καλύτερα μπορείς πάντα με την οικογένειά σου!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόλις περάσουν οι γιορτές δε θέλω να βλέπω ούτε ένα φωτάκι κι ας τα απολαμβάνω πολύ όσο τις περιμένουμε κι όσο τις ζούμε...μετά γυρίζω τον διακόπτη..χαχα!
    Να περνάτε πάντα όμορφα!!
    Καλή χρονιά με υγεία, δημιουργία και αγάπη!!
    Φιλιά πολλά και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αννιώ μου, μέρα που είναι σήμερα μας ταξίδεψες στην γιορτινή ατμόσφαιρα και ειδικά εμένα με έκανες να κολλήσω στο σοκολατοσιντριβάνι που ποτέ δεν θα το ξεπεράσω.... ούτε στα βαθιά γηρατιά μου. Ζήλεψα βέβαια και τις πίτες που μοιραστήκατε.
    Σε φιλώ και σου εύχομαι και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ένιωσα πολύ... παιδί, διαβάζοντάς σε!!!
    (Μου άρεσε που αφήνεις τη μικρή σου να κάνει το... ξεσκαρτάρισμα στο τί θέλει να κρατήσει και τί όχι! Και εμένα το ίδιο μου έκαναν οι δικοί μου!)
    Και του χρόνου, κορίτσι μου!
    Πάντα να περνάτε όμορφα!!!
    (Τί τυχερά τα περιστεράκια με το gourmet μενού!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τελεια!
    ετσι να ερνατε ομορφα ευχομαι!
    φιλακια ολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος1/06/2014 1:45 μ.μ.

    Αχ τι ωραία που θα περάσατε Αννιώ μου!!! Εγώ θα θελα 2 μέρες να το γυρίσω όλο και να παίξω και να φάω!!! Να το ευχαριστηθώ!!! Χαχαχα!! Είναι τέλεια και τα 2 μπανεράκια! Τα τσιμπήσαμε κι ήμαστε καθοδόν για δημιουργίες!!
    Να χαίρεσαι πάντα την κορούλα σου και να έχετε μια όμορφη και δημιουργική χρονιά!!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ..τα φωτακια σβηνουν Αννιω μου..μα η φλογα μεσα στην ψυχουλα τυλιγεται..και μας τυλιγει κι εμας..να σαι καλα..φιλια στο κοριτσι σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα περάσατε Αννούλα μου!!!Καί τού χρόνου!!!Απόλαυσα τίς υπέροχες φωτογραφίες σου!!!Μέ γειά τό δωράκι σου!!!Πολύ όμορφο!!!Νά τό χαρείς!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αννιώ μου χαίρομαι που ξεκουράστηκες και περάσατε χρόνο με την μικρή σου . Οι γιορτινές μέρες τελειώνουν και εύχομαι και εγώ μαζί σου να έχουμε πολλή δύναμη για ότι μας επιφυλάσσει η ζωή..Τα μπανεράκια είναι ήδη στημένα και ξύνω το κεφάλι μου να κατεβάσω ιδέες.
    Πολλλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αντε και του χρονου να περασεις το ιδιο ομορφα και καλυτερα,ε ολα εχουν την ωρα τους.Καποτε διαβασα ενα παιδικο παραμυθι που τα χριστουγεννα δν τελειωναν ποτε,οποτε τα σιχαθηκαν ολοι ,αρα το καθενα εχει την ημερομηνια ληξης του ,φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή χρονιά κι ευτυχισμένη Αννιτάκι μου με υγεία,χαρά αρμονία έμπνευση και δημιουργικότητα μέσα απο την καρδιά μου!!εντυπωσιακή η ανάρτηση με το δάσος των Χριστουγέννων που με εντυπωσίασε!!και του χρόνου να περάσεις τόσο όμορφα και μαγικά τα Χριστούγεννα!!τα φωτάκια σβήνουν ναί,να λέμε να είμαστε καλά και να ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες,και θα έρθουν κι αλλα καλύτερα Χριστούγεννα!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια γλυκιά μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χάρηκα που πέρασες ωραία Αννιω .. Ομορφα και η βόλτα στην Βέροια ....όμορφο και το δωράκι σου να το χαρείς .. Φεύγοντας πάρω και το banner.......φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφο που τη μαθαίνεις να μοιράζεται αλλά που κι επίσης σέβεσαι το δικαίωμα της κάποια πράγματα να τα κρατήσει για το κουτί των αναμνήσεων της! Όλα χρειάζονται!
    Καλή προσαρμογή να έχεις!
    Φιλάκια πολλά Αννιώ μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και ποιον δεν πιάνει η μελαγχολία Άννα μου!!!Μικροί μεγάλοι το ίδιο συναίσθημα έχουν!!Πέρασες πολύ ωραία τις γιορτινές ημέρες...Μου θυμίζουν αυτές των παιδικών μου χρόνων..Ανεκτίμητες στιγμές!!!Εύχομαι και του χρόνου να περάσεις έτσι και ακόμα καλύτερα...Φιλιά πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όμορφη ανάρτηση.
    Καλή χρονιά να έχεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πότε θα..ροβολήσεις προς τη Θεσσαλονίκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ...Καλημερα Αννιω μου..γραψε μου στο μαιλ..mlefkopoulou@yahoo.com..θα τα πουμε απο κει..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα Αννιώ μου. Και εγώ μελαγχολώ όταν σβήνουν τα φωτάκια.........Όμως έτσι τα χαιρόμαστε περισσότερο κάθε χρόνο.
    Ναι περάσαμε καλά και ξέγνοιαστα...Τώρα βέβαια δεν θα πω ξεκούραστα γιατί ήταν άλλου είδους η κούραση των εορτών,...........από αυτές τις ευχάριστες και καλοδεχούμενες, ξέρεις.
    Και του χρόνου να περάσετε ωραία ξανά όλοι μαζί.
    Να επαναλάβω τις δικές σου ευχές: εύχομαι με δύναμη και κουράγιο όλο αυτό το χρόνο για όλους μας!
    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κι εγώ στην ίδια κατηγορία ανήκω! Ευχές για ένα δημιουργικό 2014. Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος1/07/2014 2:48 μ.μ.

    Αννιώ μου λογικά όταν ετοιμάζουμε κάτι σας στέλνουμε και το αναρτάτε κι εσύ κι η Ασπασία στις σελίδες σας για τα bazaar, έτσι;;;
    Ετοίμασα κάτι μικρό και μπορείς να δεις εδώ
    http://marilenaspotofart.wordpress.com/2014/01/07/gia-ta-bazaar-kai/
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Επιστρεψαμε ολοι στο μετεριζι μας. Χαιρομαι που γεμισες εικονες και στιγμες χαλαρωσης με την μικρη σου. Πολυ καλα κανεις και την αφηνεις να επιλεγει τι θα κρατησει και τι οχι. Αποκταει εμπιστοσυνη στον εαυτο της ετσι. Κι εγω προσπαθω να το κανω. Αν και εμενα, πριν λιγες μερες που της εβαλα την ιδια "εργασια" μου γεμισε δυο κουτια με οσα θα κρατησει και ξεχωρισε 2-3 πραγματακια για να δωσει. Θελει δουλεια για να την κανω να νιωσει ετοιμη να δωσει τα παιχνιδια της :) Ειναι λιγακι εγωιστρια.
    Χαιρομαι που πηγατε κι εκδρομουλα. Αυτες τις μερες απολαμβανω κι εγω τοσο να μενω σπιτι και να χουχουλιαζω, οσο και να ειμαι ολη μερα στο δρομο :)

    Τωρα ομως, ησυχια. Σβηνουν τα φωτακια και ξεκουραζεται λιγακι και η ψυχη και τα ματια μας. Λατρευω τον στολισμο των χριστουγεννων, αλλα εχω την τυχη να μου φτανει η εορταστικη περιοδος. Δηλαδη τωρα δεν μελαγχολω καθολου που θα ξεστολισω. Βαριεμαι μονο τα μαζεματα, αλλά μου ελειψε να μπει το σπιτι στους καθημερινους ρυθμους.

    Ενα ομορφο 2014 ευχομαι Αννιω μου, με υγεια, γαληνη και στιγμες πασπαλισμενες μαγικη χρυσοσκονη. Να απολαμβανεις την καθε μερα!!!

    Πολυ ομορφο το δωρακι που κερδισες!! Να το χαρεις, καλοφορετο! (κολιε ειναι; σωστα καταλαβα;)

    Πολλα φιλια ομορφη Αννιω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Και του χρόνου, Αννιώ μου, να περάσετε τόσο όμορφα τις γιορτές με την κορούλα σου! Και να έχετε μιά καλή χρονιά, με υγεία και χαρά!!
    Καλοφόρετο και το δωράκι της Μαριλένας μας!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Και του χρόνου να έχετε όμορφες και χουχουλιάρικες στιγμές!!!!!! Πολύ όμορφη η περιήγησή σου στο Δάσος των Χριστουγέννων!!!!! Υπέροχο το δώρο με την κάρτα!!!
    Καλά να περνάτε και καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ όμορφες οι γιορτινές σας δραστηριότητες! Εύχομαι να περνάτε πάντα υπέροχα!
    Ό,τι καλύτερο για τη νέα χρονιά! Το 2014 να είναι για σένα και τους αγαπημένους σου γεμάτο αγάπη και ευτυχία!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ όμορφες οι γιορτινές μέρες Αννιώ μου.. και τι καλα΄που έκανες... και μας πήρες στην βόλτα σας..!!!!! χι.χι. γίναμε για λίγο παιδιά.. αλλά αυτό που ζήλεψα ήταν η πίτα... μμμμμ !!!να είχα τώρα ένα κομματι..!!! χι.χι. ας είναι .. ας κρατησουμε στην καρδιά μας αυτές τις εικόνες μεχρι του χρόνου... καλη χρονια...!!!!!! το μπάνερ το βάλαμε.. και περιμένουμε ιδέες..να κατέβουν..!!! φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. πολύ όμορφη πράγματι η βόλτα!δεν γνώριζα οτι στη Βεροια, υπάρχει δασος των Χριστουγέννων! όπως δεν γνώριζα και οτι η λατρεμένη κόρη, είναι μικρή!Οι στιγμές αυτές είναι ανεπανάληπτες!και του χρόνου!!Καλή χρονιάμε υγεία!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δάσος των χριστ/ννων...ωραίο ακούγεται...διαβασα το συντριβάνι των μαγεμένων κύκνων..μου άρεσε αυτή η ιστορία..ωραίες όλες οι φώτος..μπράβο που θα δώσετε σε άλλα παιδιά , ρούχα παπούτσια και παιγνίδια... η προσευχή σου μου άρεσε αυτά που προσεύχεσαι...στο εύχομαι...να χαρείς τα όμορφα δώρα της Μαριλένας..πολύ όμορφη ανάρτηση και το τέλος της μου άρεσαν τα λόγια σου - πρόσεχε τον εαυτό σου και μη σταματάς να ονειρεύεσαι!
    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη

    ΛΙΛΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ)
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2014/01/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλώς σε βρηκα... να σου ζήσειη κορούλα..καλή χρονια!!! και καλώς ώρισες στο μπλογκ μου!!! θα τα λέμε... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια Πολλά και Καλή χρον ιά! Πάντα όμορφες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...