Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Χαρμολύπη

Νόμιζα πως δεν θα κατάφερνα όλα αυτά που είχα βάλει σκοπό για τη Μεγάλη Εβδομάδα.

Μα τελικά, μ΄ ένα μαγικό τρόπο όλα έγιναν.

Η άδεια από τη δουλειά μου "χάρισε" χρόνο κι έτσι όλα μπήκαν σε οργάνωση και τάξη.

Η γενική καθαριότητα και η διακόσμηση του σπιτιού, ολοκληρώθηκαν το Σαββατοκύριακο.








Τη Μεγάλη Δευτέρα πήρα μέρος σ΄ ένα σεμινάριο χύτευσης και διακόσμησης λαμπάδας.

Το χάρηκα!








Μεγάλη Τρίτη.

΄Ωρα για τα τσουρέκια...παρέα με τη μαμά μου.

Ζύμωμα, πλάσιμο, ψήσιμο...και το σπίτι να μοσχοβολάει μαστίχα και μαχλέπι...







Μεγάλη Τετάρτη.

Επιχείρηση "Περδίκες"!

Αυγά βαμμένα με γκοφρέ χαρτί και...

...αυγά με χρώμα ζαχαροπλαστικής και σιλικόνη!






Μεγάλη Πέμπτη και πρωί-πρωί έβαψα τα κόκκινα αυγά.

Δεν ξέχασα να απλώσω ένα κόκκινο πανί, τηρώντας το έθιμο.






Μετά την εκκλησία, επισκέφτηκα την έκθεση Αγιογραφίας και Ζωγραφικής που φιλοξενείται

στο "Αρχοντικό  Λασσάνη" με τίτλο:

                                             "Χαρμολύπη, το Χαροποιόν Πένθος"













Αύριο, ξημερώνει Μεγάλη Παρασκευή.  Ημέρα Πένθους.

Η Εβδομάδα των Παθών φτάνει στο τέλος της κι η λέξη "χαρμολύπη", 

θα χάσει το δεύτερο μισό της.

Θα μείνει το πρώτο, για να φέρει το Χαρμόσυνο γεγονός τη Ανάστασης του Κυρίου μας.




Σου στέλνω τις ευχές μου για Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!






                                                                                                                 "Αννιώ"


42 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφα όλα αυτά που έφτιαξες με αγάπη!Και τι υπέροχη διακόσμηση! Τ'αυγουλάκια με τη σιλικόνη υιοθετούνται!!!καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μία χαρά τα πρόλαβες όλα και όλα έγιναν υπέροχα! Καλή Ανάσταση & καλό Πάσχα Αννιώ!
    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκιά μου Αννιώ, τα έκανες όλα ως μια υπέροχα κατανυκτική ιεροτελεστία. Θα ήθελα μόνο να μου πεις -γιατί πρώτη φορά το άκουσα- γιατί απλώνουν ένα κόκκινο πανί. Πολλά γλυκά φιλιά, καλό Πάσχα με υγεία και καλή Ανάσταση γενικώς! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσάκι μου, πολύ όμορφα όλα, αλλά καταλαβαίνεις: Εγώ τα τσουρεκάκια έμεινα να χαζεύω με τις ώρες!!
    ;-)
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, κούκλα μου!
    Να περάσεις όπως το έχεις φανταστεί!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά Αννιώ μου και του χρόνου να είσαι καλά!!!!! Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφα τα στολίσματα σου Αννιώ μου, μα και ό,τι έφτιαξες με τα χεράκια σου!!! Καλή Ανάσταση! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και του χρόνου Αννιώ μου!! 'Ολα πολύ ωραία τα πρόλαβες!!!!
    Πρώτη φορά 'ακούω' για το κόκκινο πανί!!!! Είναι τοπικό σας έθιμο???
    Καλή Ανάσταση σου εύχομαι και καλό Πάσχα!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη και "χορταστική" ανάρτηση !!!!!
    Να, που όταν θέλουμε τα προλαβαίνουμε όλα, έτσι κι εσύ !!! Να είσαι καλά και του χρόνου !!! Αν θες πες μας και το έθιμο για το κόκκινο πανί γιατί μου είναι παντελώς άγνωστο !!!! Καλή Ανάσταση και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα τσουρεκάκια σου φαίνονται τέλεια και μάλλον δε θα ανακάτεψες στόκο με αλεύρι εσύ!
    Μπράβο που τα πρόλαβες όλα και πήγες και στην έκθεση!!!!
    Καλό Πασχα και καλή Ανάσταση Αννιώ μου!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφιες!!!!!!!!! τελεια τσουρεκια,αυγα ολα πολυ ωραια σας γίναν,ευχομαι να περασετε ενα ομορφο και γλυκό Πάσχα,πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πωπω καλούδια :)
    Ευχομαι ενα ομορφο Πασχα με τους ανθρωπους που αγαπατε.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο σου, ψυχούλα μου!
    Και του χρόνου με υγεία και χαρά!
    Αφήνω στο κατώφλι σου ευχές πολλές - πολλές για Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!!
    Φιλιά σου, κοριτσάκι μου, λουσμένο από φως κι αγάπη!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή Ανάσταση και σε σένα Αννιώ και να χαρείς αυτές τις μέρες με την κόρη σου και όποιον αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο και πάλι μπράβο! Τρομερό που κατάφερες τόσα πολλά! Το έθιμο με το κόκκινο πανί δεν το ξέρω, απο πού είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ε,τι στο καλό Σιούρδα θα ησουνα,αν δεν εφκιαχνες περδικες:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή Ανάσταση Αννιώ μου... σε φιλώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΝΙΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραία η διακόσμησή σου Αννιώ μου, με χαρούμενα χρώματα!!!!Καλό Πάσχα να έχεις με την οικογένειά σου και καλή Ανάσταση με υγεία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω... Τις μαγικές κατασκευές, τη λαμπάδα, τα τσουρέκια... Όλα είναι καταπληκτικά!
    Και του χρόνου να ζυμώσεις με τη μανούλα σου.... νομίζω πως έτσι γίνονται πιο νόστιμα τα πασχαλινά τσουρέκια.
    Σου εύχομαι να είσαι γερή, να περάσεις με ηρεμία και γαλήνη το Πάσχα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος4/18/2014 1:19 μ.μ.

    Αννιώ μου χρυσοχέρα!!! Πότε τα προλαβαίνεις όλα;;; Φτου σου μάτια μου!!! Μπράβο!!!
    Δεν το ήξερα το έθιμο με το κόκκινο πανί!!! Τι ωραία που παρακολουθείς και συμμετέχεις στα δρώμενα της πόλης σου!! Αεικίνητη είσαι και σε χαίρομαι!!!
    Το decoupage στη λαμπάδα το κάνατε με ζεστό κουτάλι , ε;;; ;))) Είναι καλύτερο το αποτέλεσμα από της κόλλας!!! Κι ευκολότερο!!! Σου χω κι από βδομάδα πραγματάκια για το bazaar!!!
    Αχ αυτά τα τσουρέκια!! Μαστίχα είπες!! Αχ και βαχ!! :)))
    Να σαι καλά κοπέλα μου γλυκειά!! Καλή Ανάσταση να χετε!!! Να περάσεις πολύ όμορφα και κατανυκτικά με φίλους και συγγενείς!!! Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω την αγάπη μου!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση Αννιώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και του χρόνου με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αννιώ μου είναι το άγχος που νομίζουμε ότι δεν προλαβαίνουμε . Είδες τελικά ΄έγιναν όλα υπέροχα και οι δικοί σου θα τα τιμήσουν δεόντως!!!
    Καλή Ανάσταση στις ψυχές μας και ολόλαμπρο Καλό Πάσχα να έχετε .
    Τα φιλιά μου της αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  24. Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα, να περάσεις όμορφα με τους ανθρώπους που αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και του χρόνου με υγεία και χαρά Aννιώ μου!!Ολα τά πρόλαβες!!Καί έγιναν όλα τέλεια!!
    Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση!Καλά νά περάσης μέ τήν οικογένειά σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πολύ όμορφα όλα !!! και λαμπάδες μπράβο σου !!!!! και του χρόνου..
    κάλο Πάσχα και καλή Ανάσταση ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. υπέροχα ολα Καλο Πασχα κοριτσι μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι ομορφα πράγματα είναι αυτά που μας δειχνουν οι φωτογραφίες;;;;
    Μπραβο σου

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι όμορφα καλούδια!!!! Και του χρόνου!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!! Κάθε καλό σου εύχομαι!!!✻´¨)
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
    (¸.•´ (¸.• Να περάσετε όμορφα!!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν γίνονται όλα μαγικά... σίγουρα κουράστηκες για να τα προλάβεις όλα.
    Τώρα λοιπόν χαλάρωση και καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ✿⊱°•
    Decoração muito bonita.


    F░E░L░I░Z

    P░Á░S░C░O░A !!!
    ¸.•°✿✿º°。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όλα τα πρόλαβες Αννιώ,και ακόμη περισσότερα!!!Καλή Ανάσταση,να περάσεις πολύ όμορφα με την οικογένειά σου!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    ░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή Ανάσταση Αννιώ μου!
    Καλά να περάσεις με όσους αγαπάς! :)))
    Τα φιλιά μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!! Μία όμορφη και νοικοκυρεμένη ανάρτηση ,ζηλευτή από όλους !!!Τσουρέκια εξαιρετικά λαχταριστά και μοσχομυριστά!!!! Αβγά τέλεια βαμμένα και όμορφα φωτογραφημένα!!!Το σπίτι ομορφα στολισμένο και πεντακάθαρο!!Μου άρεσαν υπερβολικά πολύ όλα αυτά επειδή μου αρέσει όλο αυτό που έγινε και κάθε χρόνο το προσπαθώ ,το επιτυχαίνω αλλά με κόστος την απόλυτη κούραση!!!! Υπέροχες και οι αγιογραφίες!!!!Νάσαι καλά και να περνάς όμορχα και χαρούμενα τις Πασχαλινές μέρες... Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ !!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά και καλά Αννιώ μου. Με υγεία να μας βρει και του χρόνου η Ανάσταση
    Χριστός Ανέστη!!!!!!!!!!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πάρα πολύ ωραία όλα και του χρόνου!Αυτό το έθιμο με το κόκκινο πανί τι είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αννιώ τι όμορφα που τα περιγράφεις! Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρά!
    Να είσαι καλά και να συνεχίζεις με υπέροχες δημιουργικές ιδέες όπως πάντα!
    Να έχεις ένα γλυκό απόγευμα! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Και του χρόνου!! Ούτε εγώ το ήξερα αυτό το έθιμο με το κόκκινο πανί!! Υπέροχα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές φίλες αναρωτηθήκατε για το κόκκινο πανί...
      Την Μεγάλη Πέμπτη, την ημέρα που όλα έχουν βαφτεί με το αίμα του Κυρίου μας κι εμείς βάφουμε τα κόκκινα αυγά, έχουμε σαν έθιμο στην πόλη μου αλλά και σε άλλες πόλεις της Μακεδονίας να απλώνουμε ένα κόκκινο πανί.Σε μερικά χωριά απλώνουν μια κόκκινη βελέντζα. ΄Ενα έθιμο που το βρήκα από τη μαμά μου κι εκείνη από τη γιαγιά της...και χάνεται στο βάθος του χρόνου.
      Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα υπέροχα σχόλιά σας!

      Διαγραφή
  41. Χριστός Ανέστη και χρόνια Πολλά. Αν και καθυστερημένα είδα ότι γέμισες τη Μεγάλη Εβδομάδα με τόσο όμορφα πράγματα. Νοικοκυριό, εκκλησία, πολιτισμό. Φιλάκια πολλά και του χρόνου. α! ξέχασα και εγώ έβγαλα το κόκκινο πανί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...