Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Sweet November


Βγήκα στο μικρό μου μπαλκονάκι, σ΄ εκείνο που βρίσκεται απέναντι από το παράσπιτο

της Μαρίτσας και το τοπίο, μου΄κοψε την ανάσα.΄Ενιωσα τόσο τυχερή που μπορώ να

βλέπω τις αλλαγές της φύσης,  από το σπίτι μου.

΄Εμεινα να κοιτάζω ξέπνοη τη θέα μπροστά μου, κι ήταν σαν να μου άπλωνε το χέρι...

Σαν να με καλούσε...

Ε, τώρα πες μου..  Μπορείς ν΄ αντισταθείς; Mπορείς ν΄ αντισταθείς σ΄αυτή την ομορφιά;




...Kι ενώ είχα δουλειές που έπρεπε ν΄ αποτελειώσω...

Αδιαφόρησα για τα πιάτα του νεροχύτη που με κοιτούσαν ικετευτικά...

Προσπέρασα την στοίβα με τ΄ ασιδέρωτα που έκλαιγαν γοερά...

Φόρεσα φόρμες κι αθλητικά παπούτσια...

...πήρα την ταπεινή  φωτογραφική μηχανή μου και βγήκα στο σεργιάνι!








Πως ν΄ αντισταθώ;

Ο Νοέμβρης  πήρε τα πινέλα του κι έβαψε τριγύρω με τα ζεστά χρώματα του

φθινοπώρου. ΄Οπου κι αν κοιτούσα, κίτρινες, πορτοκαλιές, κόκκινες, καφετιές πιτσιλιές,

ξαπλωμένες στο χώμα και τα κλαδιά... Ο Νοέμβρης γύρω μου, στα καλύτερά του!

...και κάνω τόπο μέσα μου, να χωρέσει η ομορφιά του.







Μπορεί τριγύρω στη γειτονιά μας, να ξεκίνησαν τα Χριστουγεννιάτικα στολίσματα,

μα εγώ δεν βιάζομαι. Θα΄ρθει κι η ώρα τους.

Θέλω να απολαύσω το φθινόπωρο, για λίγο ακόμη.










Το υγρό αεράκι, σαλεύει τα φύλλα των δέντρων.

Εκείνα, αδύναμα και χλωμά, δεν μπορούν να κρατηθούν άλλο πια στα κλαδιά και την ώρα

που ξεψυχούν, χορεύουν μέχρι να ξαπλώσουν στη γη...

Στέκομαι μαγεμένη και κοιτάζω  τον τελευταίο τους χορό.  Χαζεύω τις φιγούρες τους...








Η μυρωδιά του καμένου ξύλου που βγαίνει από τις καμινάδες, παντρεύεται την ευωδιά

από το βρεγμένο χώμα και το φθινόπωρο γιορτάζει! Και σαγηνεύει...

΄Ανθρωποι και φύση, προετοιμάζονται για τον χειμώνα...







Για λίγο ακόμη, θα μείνει εδώ γύρω όλη αυτή η ομορφιά ...

Για λίγο ακόμη...

Μέχρι οι βροχές κι ο αγέρας, να θυμώσουν και να γδύσουν τα δέντρα.

Ν΄ αφήσουν τη φύση γυμνή, να ξαπλώσει για να κοιμηθεί. Να ησυχάσει.

Μέχρι να΄ ρθει αυτή η ώρα, θ΄ αρπάζω την ευκαιρία και θα χώνομαι στην αγκαλιά

του φθινοπώρου. Θα το αφήνω να με αποπλανεί, να με σαγηνεύει...








                                                                                                            "Αννιώ"





37 σχόλια:

  1. Αννούλα μου γλυκιά πράγματι είσαι πολύ τυχερή που μένεις σε ένα τέτοιο τόπο είναι πανέμορφα!
    Πολύ καλά έκανες και άφησε πιάτα και ρούχα να σε κοιτάνε και εγώ το ίδιο θα έκανα.
    Χαχαχα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H ταπεινή φωτογραφική σου μηχανή κάνει θαύματα μέσα από τα μάτια σου....Όσο για το λόγο σου......άφωνη για ακόμα μία φορά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oi φωτογραφιες σου καταπληκτικες! αυτη ειναι η ομορφια της φυσης ! καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και πολύ καλά έκανες Αννιώ μου!
    Ζω στη φύση και σε νιώθω!
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είσαι τυχερή που βάζοντας μια φόρμα και αθλητικά μπορείς να βγεις και να χαρείς τέτοια ομορφιά!!!! Έκανες πααααρα πολύ καλά που άφησες τα πιάτα και τα ρούχα.. και εγώ μαζί σου!! Η φωτογραφία με τους ανθρώπους που αδειάζουν τα ξύλα καταπληκτική.. σαν να με ταξίδεψε στο χωριό!! :)) Φιλιά και καλή εβδομάδα Αννιώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξερεις ποσο θα ηθελα να ειμαι μαζι σου σε αυτη την βολτα. Οι εικονες, τα χρωματα, τα αρωματα της γειτονιας σου ειναι καταπληκτικα. Σχεδον μυρισα την μυρωδια καμμενου ξυλου και βρεγμενου χωματος :)
    Εγω μενω παραεξω απο Θεσσαλονικη, οπως ξερεις. Αλλα εδω δεν εχει πολυ βλαστηση. Μονο πουρναρια, που λεει και ο μπαμπας μου :) :) Και παλι ομως, νιωθω την φυση να με αγκαλιαζει αυτη την εποχη. Σαν μανα!

    Μια ομορφη μερα να εχεις Λενιω μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι είσαι τυχερή Αννιώ μου να μπορείς να βλέπεις όλες τις αλλαγές του Νοέμβρη !! Και μάλιστα την αλλαγή των χρωμάτων μέχρι να πέσουν στο έδαφος και το δέντρο να προετοιμάζεται για νέα ζωή !!!!!!
    Φιλάκι πολλά με χρώμα στην ψυχή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οντως τα πιο ομορφα χρωματα ειναι το ΝΟΕΜΒΡΗ...εχουμε ευλογιες διπλα μας εμεις της επαρχιας που καποιοι δυστυχως δεν τις βλεπουν κι ας εχουν ανοιχτα τα ματια για το τι γινεται στους δρομους ή στο σπιτι του γειτονα........ειναι τυφλοι στραβοι γκαβοι κι αναποδοι........ας τους να ζουν στην κοσμαρα τους κ μας ας μας αφησουν να απολαυσουμε ολα οσα συμβαινουν γυρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεμένη εποχή!!

    Και υπέροχες οι φωτογραφίες που συνοδεύουν την ανάρτηση...

    Φιλιά πολλά Αννιώ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η φωτογραφική σου μηχανή μπορεί όπως λες να είναι ταπεινή, στα χέρια σου όμως μπορεί και κάνει θαύματα!!!! Οι φωτογραφίες σου υπέροχες αποτύπωσαν όλα τα χρώματα του Νοέμβρη και μαζί με τον πάντα καταπληκτικό σου λόγο μας έκαναν να νοιώσουμε πως αυτή την όμορφιά την απολαύσαμε μαζί!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειναι και ο νοεμβρης ειναι και η ματια σου , και οι λεξεις σου και ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και πολύ καλά έκανες που τα άφησες όλα και βγήκες έξω .... έτσι απολαύσαμε κι εμείς αυτή την ομορφιά της φύσης !!!! Πολύ ωραίες φωτογραφίες !!!!
    Σ ευχαριστούμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κανένας δεν μπορεί να αντισταθεί σε τόση ομορφιά!!!
    Καταπληκτικές φωτογραφίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος11/18/2014 9:38 μ.μ.

    ευχαριστουμε πολυ ...
    γιαυτη την ομορφια της φυσης....
    και της ψυχης σου...
    .που μοιραστηκες.....
    νασαι καλα μικρη μου!!
    ..irida...
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά έκανες και τα παράτησες τα πιάτα,Με τέτοια ομορφιά έξω δε λέει να κάνεις λάντζα.Κουράστηκες πολύ τον τελευταίο καιρό οπότε σου αξίζει μια βόλτα στο φθινοπωρινό σου όνειρο.
    Υ.Γ.Τώρα μπορώ να σε καταλάβω.Χαρά στην υπομονή που έκανε το κοριτσάκι σου!Νομίζω ότι σ'αυτήν αξίζουν πολλά μπράβο .Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά έκανες, Αννιώ μου, και βγήκες για βόλτα στην φύση! Τα χρώματα του Νοέμβρη είναι υπέροχα και είναι τόσο όμορφα να μπορεί να τα χαίρεται κάποιος πριν πιάσουν οι παγωνιές του χειμώνα! Η ταπεινή σου μηχανούλα τα καταφέρνει μιά χαρά...πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημερα!!! ονειρεμενος ο τοπος που ζης οπως και οι φωτογραφιες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταπληκτικές φωτογραφίες Αννιώ μου!!! Μα και οι λέξεις που τις συνοδεύουν, θα ήταν αρκετές για να μου φτιάξουν υπέροχες εικόνες!!! Να ΄σαι καλά γλυκιά μου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφα που περιγράφεις το Νοέμβρη.
    Σου εύχομαι να απολαμβάνεις τα χρώματά του.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αννιώ μου αγαπημένη, το όμορφες φωτογραφίες και τι όμορφη γλυκιά ανάμνηση η μορφή σου πια μπροστά μου κάθε φορά που θα σου γράφω σχόλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. φθινοπωρινη ομορφια! καλημερα Αννιω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τυχερη!! εχεις μια οαση διπλα σου!! να ξεφευγει και το μυαλο απ την καθημερινοτητα!! απιστευτες εικονες και δεν φανταζεσαι οτιειναι στην κοζανη!!! καλημερουδια απο σκρκα με τις μπιστηρες!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τέ-λει-ες! Κι εγώ κάτι τέτοιο αντικρίζω καθημερινά και ευχαριστώ το Θεό! Σε φιλώ γλυκά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι ομορφιά...
    Κάτι αντίστοιχο αντικρίζω κι εγώ, οδηγώντας καθημερινά για να πάω στη δουλειά. Η διαδρομή περνάει μέσα από δάσος, και η φύση τώρα είναι ζωγραφιά!
    Φιλιά πολλά, Αννιώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφες εικόνες όπως και τα λογία ..
    καλή σου βράδυ Αννιω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι που είναι λατρεμένες μου εποχές το φθινόπωρο κι ο χειμώνας... είναι που είναι τόσο γλαφυρή η γραφή σου... συμπλήρωσς με τις φωτογραφίες σου και γέμισε φύλλα η οθόνη και το γραφείο μου και μυρωδιά καμένου ξύλου ο αέρας...
    [Ενθουσιάστηκα και με τα... γραπτά των "φιλενάδων" μου, Μαρίτσας και Ρόζας!!!]

    Να τον χαρείς, λοιπόν, τον Νοέμβρη που τόσο αγαπάς... μια που φιλόξενα τον χώρεσες στη ματιά και την καρδιά σου!

    Πολλά φιλιά σ' εσένα και τη μικρούλα με τα χρυσαφένια κοτσίδια!
    Καλή κι ήσυχη νύχτα να έχετε! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. υπέροχο..μπραβο!!! νασαι καλά, άψογες φωτο.. καλό μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος11/20/2014 1:36 μ.μ.

    Καλησπέρα Αννιώ μου!! Μα και πολύ καλά έκανες!!
    Είναι θαυμάσια η βόλτα στην φύση!! Αυτά τα λουλουδάκια τα πορτοκαλοκίτρινα είναι πανέμορφα!! Είσαι πολύ τυχερή Αννιώ μου και να την χαίρεσαι όσο περισσότερο μπορείς αυτή την ομορφιά!!
    Φιλάκια πολλά σου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ !!! ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!!
    ΚΑΙ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΥ!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είκονες απείρου κάλλους, λόγια όμορφα με γεύσεις από ρομαντισμό και νοσταλγία.Μακάρι να γινόταν να κρατήσει το φθινόπωρο περισσότερο για να το απολάυσεις να το αγκαλιάσεις να το χορτάσεις...... Καλό σου βράδυ φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λογικο να μεινουν απλυτα τα πιατα! Φανταστικα τοπια!!! Εισαι οντως πολυ τυχερη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ όμορφη ανάρτηση!!! Φανταστικές φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Νοέμβρης μήνας .... αληθινός, μυρωδάτος, υγρός...
    Ολα τάχει η ανάρτησή σου, σαν πίνακας φθινοπωρινός
    Υπέροχη ανάρτηση
    Πολλά φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή εβδομάδα Αννιω μου ,γεμάτη με τα χρώματα και αρώματα του φθινοπωρινού Νοέμβρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα Αννιώ μου!!Πανέμορφες οι φωτογραφίες μέ υπέροχες Φθινοπωρινές εικόνες!Ταξίδεψα ευχάριστα μέ τήν περιγραφή σου!Νάσαι καλά!!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Υπέροχη ανάρτηση μα πιο υπέροχη όλη η ψυχική διαδικασία που νιώθω πίσω της...
    Καλό απόγευμα, σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...