Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Δύσκολος μήνας...


Μακρύ δρόμο είχε ο Μάης.

Ατέλειωτος μου φάνηκε...


΄Ηταν μέρες που η ψυχή φορούσε πουλόβερ κι έδιναν την ευκαιρία να μετράω λάθη.

΄Ολα εκεί... Παρόντα!

Γινόμουν οπαδός της σιωπής κι άφηνα τόπο στις αγωνίες...

Κι αυτές,  σαν αλήτισσες με τρύπια παπούτσια κι άρωμα ναφθαλίνης,  πετροβολούσαν

τις σκέψεις μου.



Υπήρξαν μέρες που η ζωή ξεπερνούσε το σινεμά κι εμβρόντητη προσπαθούσα να

ξεσκονίσω την αθόρυβη πίκρα που είχε καθίσει πάνω στα έπιπλα...

΄Αντε να βρεις τρόπο, να κάνεις το χειμώνα καλοκαίρι...



Πέρασαν μέρες-κόπιες, της ίδιας σελίδας.

Μια επανάληψη ποτισμένη σε μονοτονία και κενό.



Στη δουλειά, ένα μπλεγμένο κουβάρι ζητούσε να το ξεμπερδέψω...

Κι εγώ, μια ωρομίσθια υπάλληλος με σύμβαση ορισμένου χρόνου, ξόδευα χρόνο

κι ενέργεια να βρω τη λύση.

Πότε θα πάψω να το κάνω αυτό στον εαυτό μου?  Μου λες?
 


Ακολούθησαν μέρες επιφωνημάτων.

Ουφ! Τα μάζεψα για το νοίκι...

Ωχ! ΄Αδειασε το ψυγείο....






Κι ήταν κι εκείνες οι μέρες που φώτιζαν όλα τα σκοτεινά και μοίραζαν χαμόγελα...

Κι έρχονταν η ελπίδα σαν γαλάζια πεταλούδα και φώλιαζε στη χούφτα μου...





΄Επαιρνα βαθιά ανάσα κι έλεγα πως, όλα θα πάνε καλά... Θα τα βολέψουμε...

Κι ένιωθα... ΄Ενιωθα πως είχα βρει τη διεύθυνση από εκείνο το μικρό μαγαζάκι

που πουλάει μόνο χαρές...

΄Ενα ευχάριστο νέο  για τα γεννητούρια ενός μικρούλη...

Μια αποφοίτηση που έδωσε ευκαιρία για ανταμώματα με αγαπημένους...

Μια γενναιόδωρη πράξη της κόρης μου...




Κάτι τέτοιες μέρες, μετακόμιζε η ευτυχία και θρονιάζονταν στην καρέκλα της κουζίνας μου.

Την καλωσόριζα, της έψηνα καφέ και πιάναμε την κουβέντα...

Κι ύστερα έβγαινα έξω για ν΄αγναντέψω όλα τα πράσινα που ξάπλωσαν στη γη...

Να κρύψω στις τσέπες μου, ευωδιές του αγρού...

Να χαζέψω τις χαμηλές πτήσεις των χελιδονιών στους νερόλακους...




΄Ετσι ήταν, ο Μάης μου...

Με τα πάνω και τα κάτω του...

Κι αν βάλω όλες τις μέρες του στη ζυγαριά, η θλίψη θα κερδίσει στο ζύγι.

Αλλά να!  ΄ Ερχεται  Ιούνης...  Που ξέρεις...





                                                                                                         Καλό μήνα!
                                                                                                            "Αννιώ"






34 σχόλια:

  1. Μπράβο σε αυτό το υπέροχο κοριτσάκι που έχει μια θαυμάσια μαμά κι αντίστροφα! Ακόμα και γι' αυτό μόνο, ο μήνας Μάιος άξιζε τον κόπο! Καλό Ιούνη Αννιώ μου! Πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καιρό είχες να φανείς..... μας έλειψες!!!!!! Δύσκολος ο Μάης για όλους νομίζω.... ήταν και αυτός ο καιρός που δεν έλεγε να ανοίξει για να μας φτιάξει την διάθεση. Ένα τεράστιο φιλί στην υπέροχη κόρη σου..... πόσο υπέροχη πράξη αυτή που έκανε!!!!! Πολλά φιλιά και ευχές για ένα όμορφο Ιούνιο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αννιώ μου υπέροχη προσφορά αυτά τα ξανθά μαλάκια. Συγχαρητήρια στο κοριτσάκι σου.
    Εύχομαι ο Ιούνιος να είναι πιο ξεκούραστος.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πφφφ... Τί να σου πω...
    Οι δυσκολίες πολύ φοβάμαι πως δεν έχουν σκοπό να μας αφήσουν στις ησυχία μας, οπότε εύχομαι ο Ιούνιος να σου σκάσει κάτι χαμόγελα... άλλο πράγμα!!!
    Στα όμορφά σου θέλω να σταθώ! Αυτά είναι που μας δίνουν ώθηση να αντέξουμε και να προχωρήσουμε!!!
    Υγιές, καλότυχο κ' ευτυχισμένο να είναι το μωράκι σας!
    Και να δώσεις ένα πελώώώώριο φιλί στην κοράκλα σου για αυτό που έκανε! Είναι σπουδαίο πλάσμα!!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου γλυκό!!!
    Μακάρι ο... απολογισμός του Ιουνίου να είναι γεμάτος με χαρούμενες στιγμές! Αποκλειστικά και μόνο!!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι μήνες πού πέρασαν είχαν πολλές δυσκολίες,ας ευχηθούμε αυτοί πού θα έρθουν να είναι καλύτεροι και ευκολοτεροι .Να δώσεις ένα γλυκό φιλί στο μικρό σου κοριτσάκι και μία ευχή ,μόνο χαρές να έχει στη ζωή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι είναι....μια πάνω μια κάτω!!!! Αλλά ας μείνουμε σε αυτές τις μέρες που η ευτυχία θρονιάζεται στην κουζίνα μας παρέα!!!!!!!!!
    Μπράβο στην κόρη σου. Μπράβο και στην μαμά που μεγαλώνη μια τέτοια αντάξιά της κόρη. Υπέροχη χειρονομία!!!!!!!!!
    Καλό μήνα Αννιώ μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αννιώ μου, εύχομαι όλα να είναι περαστικά και από δώ και πέρα να χάνει η θλίψη στο ζύγι για σένα!
    Συγχαρητήρια στην κορούλα σου για την υπέροχη αυτή δωρεά της!
    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλό μήνα Αννιώ μου.. υπέροχη τρυφερή Αννιώ μου.. με συγκίνησες το ξέρεις;..

    Σου στέλνω ένα ζεστό φιλί και μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Αννιώ μου και σε σένα πιο πολύ με τα πολλά δύσκολα !!Ομως θρονιάζεται μέσα μας η χαρά όταν αυτά τα όμορφα μαλλάκια πάνε εκεί που πρέπει !!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα Αννιώ και μακάρι το καλοκαίρι να σου φέρει μόνο χαρές .Υπέροχη και τρυφερή η προσφορά της κορούλας σου.Να είστε καλά και δυνατές να αντιμετωπίζεται τα δύσκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος6/01/2015 3:46 μ.μ.

    Καλό μήνα να χεις Αννιώ μου!! Μας έλειψες!! Εύχομαι να ναι πιο αισιόδοξος και χαρούμενος ο Ιούνης!! Πολύ όμορφη η προσφορά της κορούλας σου!! Να στε καλά και να απολαμβάνεται μόνο ομορφιές και χαρές!! Φιλάκια ολόγλυκα και καλή βδομάδα να χεις!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλο μηνα αννιω!!!!! τα καλυτερα ερχονται.... κουτσαίνωντας.... απ την κίνα.... πανω σ εχελώνα... αλλα θα ερθουν ;) !!!! ολα καλα θα πανε απο δω και περα αρκει να χαμογελάμε !!!!! τσάκω κ ενα χαμόγελο απο μένα να έχεις απόθεμα!! :D :D μπραβο στη μικρουλα σου !!!!! { να ξερεις εχουμε κ στην ελλαδα οργανωση για δωρεα μαλλιων !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αννιω μου Να χαίρεσαι την καορούλα σου!! Τα συγχαρητήρια μου για τη δωρεα της!! Με τέτοια μαμά δεν μπορεί να είναι διαφορετική η κορούλα! Μπράβο σας!
    Καλο μήνα να εχετε και ευχομαι να ειναι χαρούμενος και χωρις καμιά δυσκολία!
    Καλό και ευχάριστο καλοκαίρι!!
    φιλάκια σε μαμά και κορούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αντιφατικός μήνας αυτός που έφυγε κι αναποφάσιστος ακόμα κι ο καιρός... Πολλα τα σκαμπανεβάσματα...
    Μακάρι το καλοκαιράκι να έρθει και λίγο να φωτίσει και τη διάθεσή μας!
    Μεγάλο μπράβο στο κοριτσάκι σου!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ με συγκίνησε η δωρεά της κορούλας σου!
    Μπράβο σας...και δεν μπερδεύτηκα καθόλου με τον πληθυντικό!
    Εύχομαι ο Ιούνης που ήρθε να σας γεμίσει μόνο χαρές!!
    Καλό καλοκαίρι Αννιώ μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταρχάς μπράβο στο αγγελούδι σου για την καταπληκτική πράξη της αλλά και για την μαμά της που την έμαθε να νοιάζεται!!
    Μπόρες είναι όλα και περνάνε Αννούλα μου γλυκιά και κάποια στιγμή βγαίνει και ο ήλιος και το ουράνιο τόξο!
    Σε φιλώ γλυκά και εύχομαι να είναι ο Ιούνης καταπληκτικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γλυκό μου κορίτσι,ήθελα πολλές φορές αυτό το καιρό να σε πάρω στο τηλέφωνο μα φοβόμουν μήπως είμαι κουραστική.Μπράβο το κοριτσάκι σου είναι το 2ο κοριτσάκι που ξέρω.το ίδιο έκανε η Νικολέτα της φίλης μου Ολίνας. Κουράγιο κοριτσάκι στα δύσκολα, ξέρω ότι τα ..λόγια δεν φθάνουν δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ Αννιω μου

    οι τελευταιοι μηνες ειναι πολυ δυσκολοι και για μενα. Και με σπαει η απελπισια. Και το καλοκαιρι συνηθως για μενα ειναι ακομη πιο δυσκολο. Και φετος δεν θελω να φανταστω τι με περιμενει.
    Ευχομαι ολοψυχα να αλλαξει κατι Αννιω μου.
    Τι περηφανεια θα ενιωσες για την αποφαση της μικρης σου ε; :) Να καπως ετσι, γλυκαινουν λιγακι οι γωνιες :)

    Εναν υπεροχο μηνα σου ευχομαι ολοψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευχές πολλές ο Ιούνης να γύρει την ζυγαριά με την μία μόνο στα θετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σε νιώθω τόσο πολύ..!
    Συγκινήθηκα με την πράξη της κόρης σου, μπράβο της!!
    Όλα θα πάνε καλά Αννιώ, θα το δεις!
    Καλό μήνα και να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι με τους αγαπημένους σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αννιώ μου, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!
    Σου εύχομαι οι όποιες δυσκολίες σας να ήταν μέχρι εδώ, και από τώρα και στο εξής όλα να καλυτερεύσουν.
    Πολλά μπράβο στην κόρη σου για την πράξη της (και στη μαμά της, που μεγαλώνει τέτοια κόρη! Να τη χαίρεσαι!)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Aννιώ μου, εύχομαι οι δυσκολίες του Μαίου να παραμείνουν παρελθόν και οι καλοκαιρινοί μήνες που έρχονται να είναι φωτεινοί και χαρούμενοι.....όπως φωτεινές και χαρούμενες είναι οι σκέψεις και οι πράξεις σας....με κατασυγκινήσατε , σας σφιχταγκαλιάζω και σπεύδω να ενημερώσω γι΄αυτή την υπέροχη γενναιόδωρη πράξη, αξίζει να βρεί μιμητές...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ θα έλεγα οτι από την αρχή του χρόνου δεν μας έχει αφήσει σε ησυχία.. αργά και σταθερά όλο και κάποιο πρόβλημα μας εμφανίζει.. Αλλά όσα μπορώ και εγώ τα ξεπερνάω με χαμόγελο και με το δεν βαριέσαι.. Και μετά φτιάχνω και ένα καφέ να πάνε κάτω τα φαρμάκια!! :)) Αννιώ μου σου εύχομαι από εδώ και πέρα οι μέρες να είναι όσο γίνεται πιο χαρούμενες και ξένοιαστες!!
    Να πεις πολλά μπράβο στην μικρή σου γιατί είχε το θάρρος να κάνει κάτι που πολλοί από εμάς ίσως και να διστάζουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κατι ομορφες και γενναιόδωρες πραξεις οπως αυτη της μικρής σου... κανουν τα δύσκολα να είναι πιο ευκολα... γεμίζουν τις καρδιες με κουραγιο πως αυτός ο κόσμος δεν είναι τόσο ασκημος όσο φαινεται Αννιώ μου... ομορφες πράξεις ... ηλιαχτιδες ζεστασιας μεσα στην παγωνια.. γυρω μας.....και αφού φίλη μου ειναι η ζωή ποτε πάνω πότε κατω.... ας την παλαίψουμε και θα τα καταφερουμε μακαρι να είναι όλα περαστικα..
    το καλοκαιρακι αυτό σιγουρα θα σου χαρίσει κι αλλες μικρες και μεγαλες χαρες.. σου το ευχωμαι ολοψυχα Αννιώ μου... να περασεις ενα ομορφο Σαββατοκυριακο.. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ας γέρνει η ζυγαριά στα αρνητικά.
    Πιάνοντας το χεράκι της κόρης και βλέποντας το γλυκό της προσωπάκι να φεγγει, παίρνεις δύναμη και θάρρος.
    Να είστε καλά Αννιώ μου.
    Πες μου που θα στείλετε τα μαλλάκια.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ας γέρνει η ζυγαριά στα αρνητικά.
    Πιάνοντας το χεράκι της κόρης και βλέποντας το γλυκό της προσωπάκι να φεγγει, παίρνεις δύναμη και θάρρος.
    Να είστε καλά Αννιώ μου.
    Πες μου που θα στείλετε τα μαλλάκια.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Aννιώ μου, η ανάρτησή σου, τόσο μεστή από συναισθήματα!ΛΥΠΗ και χαρά, πόνος και ελπίδα!έτσι είναι η ζωή Αννιώ μου, χαρμολύπη!
    ΈΥΧΟΜΑΙ Ο ΙΟΎΝΙΟΣ να έχει περισσοτερες χαρές! να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου που με την πράξη του δίνει χαρά και ελπίδα σε κάποια άλλα παιδιά που ίσως δεν έχουν μια γλυκειά μανούλα να τα κρατά το χέρι!
    Να είστε καλά!
    φιλάκια πολλά, ΄έυχομαι περαστικά να είναι όλα τα προβλήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και γιά μένα Αννιώ μου ο Μάης είναι μπερδεμένος συναισθηματικά περισσότερο από κάποιους άλλους μήνες....
    Και γιά μένα η ζυγαριά γέρνει προς τη θλίψη....
    Θέλω να δώσεις μιά σφικτή αγκαλιά μαζί με πολλά φιλιά στην κόρη σου. Να είσαι πάντα περήφανη γι'αυτήν!!!
    Πολλά φιλιά και σένα... και μακάρι ο Ιούνιος να είναι τελείως διαφορετικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλό μήνα Αννιώ!!! Και για μένα ο Μάης ήταν δύσκολος μήνας με τα πολλά του ζόρια και τις λίγες του χαρές!!! Εύχομαι ο Ιούνης να είναι πολύ καλύτερος, να έχουμε υγεία και η χαρά να περισσεύει.
    Συγχαρητήρια στην κορούλα σου για την πράξη της!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα,
    Συγκινήθηκα

    Εύχομαι να φτιάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αννιώ μου συγκινήθηκα πάρα πολύ με την πράξη της κορούλας σου. Μπράβο! Να τη χαίρεσαι και να την καμαρώνεις! Ευχομαι το καλοκαίρι να διώξει από πάνω σας τις πίκρες και να φέρει μόνο χαρές! Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αννιω μου μονο εσυ μπορουσες να ζωγραφισεις στη ψυχή μας το μεγαλύτερο φιλι μας στο γενναιο κοριτσι σου που εγινε παραδειγμα για ολους μας !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μια γλυκειά πράξη της κόρης σου, μια όμορφη ανάρτηση γεμάτη αγάπη !! Να'σαι καλά, Αννιώ ! Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...