Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

Χρόνια Πολλά!







Εύχομαι του χρόνου, που πάλι θα γιορτάζουμε την Ανάστασή Του, 

να είμαστε όλοι λίγο πιο γελαστοί  και περισσότερο ελεύθεροι...

Εύχομαι η ψυχή μας, που καθημερινά μαυρίζει από αγωνίες και  σκοτεινές σκέψεις,

 να΄ χει φυλάξει ένα ξέφωτο από το Φως Του και να μας δίνει ελπίδα.




                                                  Χριστός Ανέστη!

                                                Χρόνια Πολλά σε όλους!







                                                                                                                           "Αννιώ"




21 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά.
    Δύναμη και Υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οκ, μια φωτογραφία έβαλες, κι όμως είναι κούκλα!
    Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία :) Φιλί γλυκό ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά.
    Με υγεία και ευτυχία Αννιώ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Αννιώ μου Αληθώς Ανέστη... ας ευχηθουμε αυτό το ξεφωτο να το βρουμε σύντομα.. να ξανοιξει η ψυχή λίγο.. να είσαι καλα φιλη μου με υγεια και αγαπη παντού.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρονια πολλα κι απο δω να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά, να χαίρεσαι Αννιω μου ότι αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι, κορίτσι μου! Όπως τα λες!
    Χρόνια πολλά με υγεία και χαμόγελο για όλους!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αληθώς Ανέστη ...χρόνια πολλα
    και του χρόνου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά,Χριστός Ανέστη Αννιώ μου ,Καλό μήνα με υγεία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη Αννιώ μου!
    Με υγεία, αγάπη και γαλήνη!
    Την καλημέρα μου και καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστός ανέστη και χρόνια πολλά Αννιώ μου με υγεία, αγάπη, χαρά και ελπίδα για καλύτερες μέρες, πιο φωτεινές. Τα φιλιά μας και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά και καλά!
    Καλό μήνα και ολο πρός το καλλίτερο, Αννιώ μου!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αννιώ μου ευχαριστώ για τις ευχές και Χριστός Ανέστη γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. AΛΗΘΏΣ ΑΝΈΣΤΗ ΑΝΝΙΏ ΜΟΥ!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χρονια πολλα αγαπημενη μου
    Χριστός Ανέστη
    με υγεία και χαρά
    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χρονια πολλα χριστος ανεστη ! πως περασες οτι καλυτερο ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χριστός Ανέστη με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χριστός Ανέστη με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος5/08/2016 3:04 μ.μ.

    Χριστός Ανέστη!! Χρόνια πολλά Αννιώ μου!! Αμήν θα πω στις ευχούλες σου!! Να σαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!! Φιλάκια!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. "Εύχομαι του χρόνου, που πάλι θα γιορτάζουμε την Ανάστασή Του, να είμαστε όλοι λίγο πιο γελαστοί και περισσότερο ελεύθεροι..."
    Η πιο όμορφη ευχή που έχω διαβάσει αυτές τις ημέρες.

    Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...