Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Χρόνια Πολλά μανούλες!


Πέρασε μια εβδομάδα, που μου φάνηκε ατέλειωτη...

Οι μέρες περνούσαν τυλιγμένες με υποχρεώσεις και σκοτούρες ως το βράδυ

της Παρασκευής.

Ο υπολογιστής άνοιγε μόνο για δουλειά και ο χρόνος χαλάρωσης ήταν οι ώρες του ύπνου.

Σάββατο σήμερα  και πήρα μια βαθιά ανάσα ανακούφισης.




Ξημερώνει η δεύτερη Κυριακή του Μάη.




Ξημερώνει η γιορτή της μητέρας...

                          ....και μ΄ ένα ματσάκι λουλούδια του αγρού, ακουμπάω τις ευχές μου.




Χρόνια Πολλά στις μανούλες, που έχουν παιδάκια της κοιλιάς!

Διπλές ευχές,  στις μανούλες που έχουν παιδάκια της καρδιάς!

Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρές!!



                ...Και σ΄ όλες εκείνες τις γυναίκες που ονειρεύονται να γίνουν μανούλες...

                               ..που εύχονται να κρατήσουν αγκαλιά το μωρό τους,

                              να το νανουρίσουν, να του τραγουδήσουν, να το φροντίσουν...

                  Σ΄ όλες εκείνες τις γυναίκες, που κάθε νύχτα ακουμπούν στο μαξιλάρι,

                                          τη βαθιά επιθυμία και  την αγωνία τους...

                             Θα χαρίσω ένα κομμάτι ουρανό με μπαμπακένια σύννεφα...

                      Να΄χουν να ξαποσταίνουν οι προσευχές τους, πριν ανέβουν ψηλά

                                                       στ΄ αυτί του Θεού...




          ...και θα ευχηθώ, του χρόνου τέτοια μέρα...

                                            δεύτερη Κυριακή του Μάη,  να γιορτάζουν!
   
               



                                                                                                                      "Αννιώ"



29 σχόλια:

  1. Όμορφη η αναρτησή σου.
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πανέμορφο και τρυφερό το κείμενό σου!
    χρόνια πολλά!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο! Χρόνια σου πολλά............χρόνια μας πολλά............χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες που έχουν πάντα μια ανοικτή αγκαλιά για τα σπλάχνα τους!
    Και του χρόνου να είμαστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι να πω τωρα?το κειμενο σου αγγιξε τη καρδια μου.να σαι χει ο θεος καλα Αννιω!!χρονια πολλα σε ολες τις μανουλες κι ευχομαι του χρονου τετοια μερα ολες οι γυναικες που επιθυμουν ενα μωρακι να το κρατουν στην αγκαλια τους!
    Πολλα φιλια Αννιω κι ελπιζω να καταφερω να ερθω με τον αντρουλη μου στο μπαζαρ της Κοζανης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι τρυφερό !!!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο τρόπος που γράφεις Αννιώ, κάνει τα λόγια σου περνάνε μέσα απο μέσα μας σαν ηλεκτρικό ρεύμα! Με συγκίνησες πρωί πρωί! Χρόνια πολλά σε όλες τις καλές μανούλες του κόσμου! Να σαι καλά καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες και σε σένα τρυφερή μου Αννιώ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο δίκιο έχεις! Πάντα σαν σήμερα σκέφτομαι αυτές τις μανούλες που πριοσπαθούν κι ελπίζουν. Εχω περάσει από αυτό το στάδιο της αγωνίας, της ελπίδας και της προσπάθειας και ξέρω καλά τα συναισθήματα...
    Χρόνια σου πολλά Αννιώ μου και χρόνια πολλά σ' όλες τις μανούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να πω ..ευχαριστώ και να σου ευχηθώ να είσαι πάντα έτσι..μια καλή μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος5/11/2014 11:48 π.μ.

    Καλημέρα Αννιώ μου!! Χρόνια πολλά και φιλάκι αγαπησιάρικα σε όλες τις μανούλες!!!
    Να σαι καλά Αννιώ μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Αννούλα μου!!Χρόνια πολλά σέ όλες τίς μανούλες!!
    Νά σέ χαίρεται το κοριτσάκι σου!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά, γλυκιά μου Αννιώ! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφα κι απλά που τα είπες γλυκιά μου Αννιώ!
    Χρόνια πολλά με μια αγκαλιά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά Αννιώ μου!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Αννιώ!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι γλυκια η αναρτηση σου..Χρονια Πολλα σε σενα αλλα και σε ολες τις μανουλες καθε ακρης του κοσμου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μακάρι οι ευχές σου και ευχές όλων μας να βρουν ανοιχτό ουρανό και να βγουν αληθινές!!!
    Χρόνια σου πολλά Αννιώ μου και σ' όλες τις μανούλες του κόσμου!!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά κοπέλα. Καλώς σε βρήκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι γλυκιά ανάρτηση Αννιώ μου. Χρόνια πολλά κορίτσι μου. Να χαίρεσαι το παιδάκι σου. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά Αννιώ μου. Κι εγώ τις σκέφτομαι τις υποψήφιες μανούλες, γιατί κι εγώ είχα τέτοια όνειρα κι επιθυμιες για πολύ πολύ καιρό αλλά ευτυχώς, έστω και αργά, τα κατάφερα. Τα φιλιά μου.

    Υ.Γ. Προσπαθώ να μη χάνομαι. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οπως παντα ξερεις με τη γραφη σου να ακουμπας ισα στην καρδια,μπραβο κοριτσι μου,χρονια πολλα και σε σενα,πολλα φιλια,καλη εβδομαδα,να προσεχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες και μακάρι η κρίση να μην είναι ανασταλτικός παράγοντας και να συνεχίσουν να γεννιόνται παιδιά!!!!!
    Εύχομαι καλή δύναμη σε όσες προσπαθούν και του χρόνου μανούλες!!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά Αννιω μου, να χαίρεσαι το βλαστάρι σου το όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι γλυκιά που είσαι ( κι αναφέρομαι στην τελευταία σου ευχή )
    Χρόνια πολλά γλυκιά μανούλα! ♥
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του Κόσμου! Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τρυφερή η ανάρτησή σου, Αννιώ! Διάβασα και το άρθρο για τα "παιδιά της καρδιάς" και πραγματικά με γέμισε συγκίνηση και γλύκα!
    Να χαίρεσαι το παιδάκι σου σαν τα ψηλά βουνά!
    Φιλιά πολλά και καλη εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ τρυφερή ανάρτηση! Μ'αρέσει που της σκέφτηκες όλες!
    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχ, καρδούλα μου μελένιααααααααααααα!!!!!!!
    Χρόνια πολλά και καλά, μιας και τούτη η γιορτή κρατάει μια ολόκληρη ζωή!!!!!!!!
    Φιλιά σου πολλά και κατάμουτρα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχη,τρυφερή και συγκινητική η ανάρτηση σου Αννιώ!Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες του κόσμου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...