Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Σου βάζω στοίχημα...


Γλύκανε ο καιρός...

Η θερμοκρασία ανέβηκε και σ΄ όλα τα σπίτια ξεκίνησαν οι γενικές καθαριότητες.

Κάτι ήξεραν οι παλιοί που έλεγαν :

" Τ΄ Αη  Δημήτρη τα βάζουν, τ΄ Αη Κωνσταντίνου τα βγάζουν. "

Τι εννοείς δεν κατάλαβες... Τα χαλιά!



Σ΄ όλες τις γειτονιές, βλέπεις φρεσκοπλυμένα χαλιά και στρωσίδια να στεγνώνουν

ξαπλωμένα στον ήλιο.

Οι ντουλάπες και τα συρτάρια ανανεώνονται και τα μπαλκόνια χαμογελούν βαστώντας

πολύχρωμες ανθισμένες γλάστρες.



Μου αρέσει αυτή η αλλαγή.

Νιώθω ν΄ ανανεώνεται ο χώρος, να παίρνει βαθιά ανάσα το σπίτι.

Αλλάζει η εποχή, καλοκαιριάζει...και μαζί της αλλάζει η διάθεση.



Ξεκινούν πολιτιστικές εκδηλώσεις στην πόλη.

Υπαίθριες συναυλίες, παραστάσεις, εκθέσεις, αφιερώματα...

Σημειώνω στο καλεντάρι όλα τα υπέροχα που θα γίνουν και θα΄ μαι εκεί να τ΄απολαύσω.



Χθες, έγινε η αρχή με μια ΄Εκθεση Ζωγραφικής  που επισκέφτηκα με την κόρη μου.

Μια αξιόλογη συλλογή δημιουργιών του Συλλόγου Εικαστικών Τεχνών Κοζάνης.

Μείναμε αρκετή ώρα να παρατηρούμε και να θαυμάζουμε τα απίθανα έργα τους.



Κι έτσι όπως είχα χαθεί στα χρώματα και τα συναισθήματα που γεννούσε η κάθε

δημιουργία, σκέφτηκα να τα φωτογραφίσω και να τα μοιραστώ μαζί σου...

Πάω στοίχημα, πως μόλις φτάσεις στο τέλος της ανάρτησης, θα΄χει μερέψει ο νους σου,

θα΄ χει γλυκάνει το μέσα σου, όπως ακριβώς συνέβει και σε μένα...


                                            ( Κάνε "κλικ" στην πρώτη φωτογραφία)





























































                                Λοιπόν, τι έχεις να πεις....      Το κέρδισα το στοίχημα?





                                                                                                               " Αννιώ " 

42 σχόλια:

  1. Υπέροχα έργα Αννιώ μου!!!
    Το στοίχημα το κέρδισες και με το παραπάνω και σ' ευχαριστούμε για τις υπέροχες εικόνες που μας χάρισες!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος5/23/2014 12:54 μ.μ.

    Καλημέρα Αννιώ μου!!! Επάξια το κέρδισες κι αμαχητί!!!! Καταπληκτικοί οι πίνακες!!
    Μπράβο σου που πάντα βρίσκεις χρόνο για τέχνη και πολιτισμό!!!
    Να σαι καλά κοπέλα μου!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κέρδισες το στοίχημα Αννιώ μου! Πολύ όμορφα όλα! Να έχετε πολλές, απολαυστικές, καλοκαιριάτικες εξόδους! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά το κέρδισες Αννούλα μου!
    Και να σαι καλά γι΄αυτό!!
    Μου έφτιαξες την διάθεση και ημέρεψε το μέσα μου αλήθεια!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    Υ.Γ Μου αρέσει και μένα η εποχή που παίρνει ανάσα το σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο το φωτογραφικό σου ταξίδι στη δημιουργία Αννιώ!

    Αυτά τα χαλιά όμως βρε κορίτσι μου, τι τα ήθελες και τα ανέφερες;;; Ήδη νοιώθω την μέση μου να πονάει καθώς είναι στο πρόγραμμα για το Σαββατοκύριακο!! Ωχ ωχ...

    Φιλιά πολλά και καλά να περνάτε :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάλι μας ταξίδεψες με τις φωτογραφίες σου Αννιώ και εννοείται κέρδισες το στοίχημα!Τυχερή η κόρη σου που μοιράζεστε τόσο όμορφες εικόνες και εμπειρίες μαζί!

    Τα χαλιά τα κάναμε,οι ντουλάπες με τα καλοκαιρινά μείνανε,που κάθε απόγευμα λέω σήμερα θα τις φτιάξω,αλλά...

    Καλό ΠΣΚ Αννιώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το ένα καλύτερο από τ΄ άλλο!! Δεν ήξερα πιο να πρωτοθαυμάσω.....πάω πίσω να τα ξαναδώ!!!
    Καλό καλοκαιράκι να ΄χεις Αννιώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μεγάλο βάσανο τα χαλιά Αννιώ αλλά θα περάσει και αυτό... Μερικοί πίνακες είναι καταπληκτικοί η βάρκα μου άρεσε πάρα πολύ! Σ' ευχαριστούμε που μας πήρες μαζί σου στη βόλτα σου! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανεμορφοι πινακες !!! Χρωματα και ομορφες στιγμες παντου.
    Καλο απογευμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ πολύ όμορφοι οι πίνακες!Μου άρεσε πάρα πολύ ο τέταρτος με το καπέλο!Είναι βγαλμένος από ζεστό καλοκαίρι!
    Καλή συνέχεια και δημιουργική!
    Ανθή http://florewritesabout.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μ' αρεσει που πηγαινεις σε εκθεσεις ζωγραφικης με την μικρη. Οσο για τους πινακες ειναι παρα πολυ ομορφοι, εχεις δικιο. Δυο-τρις τους φανταστηκα σπιτι μου να διακοσμουν τους τοιχους μου :)

    Ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικό το πρώτο πορτραίτο, όπως και το κοριτσάκι στην θάλασσα!! Και οι άλλες πίνακες όμως είναι πολύ όμορφοι. Νά'σαι καλά που τους μοιράστηκες μαζί μας!
    Όσο για τα χαλιά...κάποια μέρα θα πρέπει να τα σηκώσω κι εγώ....
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και βέβαια το κέρδισες το στοίχημα!!!!
    Οι πίνακες είναι πάρα πολύ όμορφοι!!!
    Να έχεις ένα ευχάριστο σ/κ!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ομορφιά πλημμύρισε την οθόνη μου!
    Μπράβο σε όλους τους, εξαιρετικά έργα!
    Ευχαριστούμε που μας τα παρουσίασες!
    Φιλάκια πολλά, Αννιώ μου και καλό Σ/Κ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα έργα γεμάτα αρμονία και γαλήνη.... Καλό καλοκαίρι με υγεία και χαρα!!! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πραγματικά υπέροχοι πίνακες Αννιω μου, να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραίοι πίνακες! Μεσα στα χρώματα και στη ζωντάνια, νιώθεις οτι θα ξεπηδήσουν από το κάδρο και θα αρχίσουν να σου πιάνουν τη κουβέντα! Ειδικά ο πρώτος εχει μια μελαγχολία... νομίζω μοιάζει με εναν ηθοποιό, αλλά δε ξερω το όνομα του...
    Καλως σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και βέβαια το κέρδισες το στοίχημα Αννούλα μου!!Ολοι οι πίνακες είναι μοναδικοί σέ ομορφιά!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. θαυμάσια όλα..και το κέρδισες το στοίχημα!!
    καλά νασαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πραγματικά μου χρειαζόταν αυτή η βόλτα μέσα απο τη ζωγραφική..........το κέρδισες το στοίχημα σίγουρα. Και τα περισσότερα έργα με εντυπωσίασαν!!!!!!!!!!!
    Όσο για τις δουλειές..............ακόμη δεν έχω ξεκινήσει, δεν έχω προλάβει.........όλο τρέχω αυτές τις μέρες.............Και έπιασαν οι ζέστες για τα καλά εδώ στην Αθήνα!
    Να σαι καλά Αννιώ μου Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αννιώ μου όταν μιλάμε για ζωγραφική πριν δούμε η καρδιά μας έχει πάρει ήδη την γλυκιά προσμονή και ότι βλέπω με γαληνεύει και με κάνει και χαμογελώ πλατιά!!
    Ευχαριστούμε και χαίρομαι για τα πολιτιστικά δρώμενα της Κοζάνης .
    Σε γλυκοφιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αννιώ μου το πέτυχες και με το παραπάνω!
    Πάντα να περνάς όμορφα και να μας συνε-παίρνεις κι εμάς!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αν το κέρδισες το στοίχημα, λέει!!!! Και με το παραπάνω, Αννιώ μου!! Υπέροχοι πίνακες! Τόσο μα τόσο ζωντανοί!! Αυτό το κοριτσάκι στην ακρογιαλιά, μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση!
    Οσο για τα χαλιά, ουφ, ευτυχώς σχεδόν τελειώνω , μιας και κάθε χρόνο μου φαίνεται όλο και πιο δύσκολο το εγχείρημα !!!
    Φιλιά και καλό ΣΚ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γλυκιά αγαπημένη Αννιώ, με άφησες με ανοιχτό το στόμα από τη γλυκύτητα της τέχνης.Όλα υπέροχα και ένα βήμα ακόμα στην επιθυμία μου τον Οκτώβρη να σε γνωρίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αννιω μου καλημερα ....τι χρωματα υπεροχα ....η τεχνη σε ξεκουραζει πραγματικα ...να πας σε ολες τις εκδηλωσεις και να περασεις πολυ ομορφα , καλο Σ/Κ και πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι ομορφιές είναι αυτές που κυκλοφορούν εδώ μέσα σήμερα;
    Τις καταευχαριστήθηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πω πω!
    τι τελεια που ειναι ολα!
    φυσικα και κερφισες το στοιχημα!
    συγχαρητηρια!

    καλο σκ να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος5/24/2014 11:31 π.μ.

    Εννοείται ότι το κέρδισες το στοίχημα! Σ' ευχαριστούμε που μας σκέφτηκες και μοιράστηκες μαζί μας όλα αυτά τα έργα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Την λατρεύω αυτή την εποχή.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σίγουρα κέρδισες το στοίχημα! Υπέροχοι ,εξαιρετικοί όλοι οι πίνακες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κέρδισες..κέρδισες.....πολύ όμορφα τα έργα...
    καλή εβδομάδα να εχιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και με το παραπανω το κερδισες,ειδικα καποιες απο τις εικονες ηταν τελειως μαγικες,μπραβο Αννιω για τις ομορφιες που μας εδειξες ,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γέμιαν τα μάτια ομορφιά και χρώματα και η ψυχή αγαλίαση και ευδαιμονία.....να είσαι καλά που μας τα παρουσίασες, υπέροχα έργα, εξαιρετικών δημιουργών, συγχαρητήρια σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πρώτα η κατραπακιά (τα συμμαζέματα εννοώ) και μετά η αγαλίαση! Είναι όλοι οι υπέροχοι και συγχαρητήρια στους δημιουργούς τους!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μπράβο Αννούλα που μοιράστηκες μαζί μας τα εργα της έκθεσης!!Ξεχώρισα μερικά αλλά το βλέμμα σου σκάλωσε στην βάρκα την αφημένη στην απόμερη παραλία...Και το στοίχημα κέρδισες και χαρά μας προσφερες!! Να'σαι καλά και να περνάς όμορφα!!Τα φιλιά μου για ενα όμορφο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καταπληκτικά τα έργα που μοιράστηκες μαζί μας Αννιώ!
    Σε ευχαριστούμε!
    ( τι ήθελες και μου θύμισες ότι έχω μείνει πίσω με τα χαλιά; Αντί να ξεστρώνω αυτό το ΣΚ εγώ ντεκουπάριζα μανιωδώς!)
    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα όλη μέρα κάτω από την υπέροχη ζωγραφική σου αννιω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πραγματικά ημέρεψε ο νους κι η σκέψη μου!
    Σ'ευχαριστούμε Αννιώ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εννοείται το κέρδισες το στοίχημα!! :)
    Καλή συνέχεια με όμορφες στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Όλες είναι θαυμάσιες, ειδικά αυτή με τον γαϊδαράκο και τις κοτούλες, γιατί έρχεται από μια άλλη αθώα εποχή! Καλό καλοκαίρι και καλή Κυριακή Αννιώ μου! Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...