Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Mάης μάνα μ΄...!

Στην άκρη της πόλης...... εκεί στο ύψωμα της Αγίας Παρασκευής,

αφού τελειώσει ο ασφαλτοστρωμένος  δρόμος...

Εκεί, που ξεκινάει ο χωματόδρομος, λίγα μέτρα παρακάτω είναι το χωραφάκι μας.

΄Ενα μικρό κομμάτι γης, που τα δύο τελευταία χρόνια μετά από πολύ δουλειά, απέκτησε

ένα μικρό κιόσκι και λαχανόκηπο...

Ο πατέρας μου και οι γαμπροί μου ευθύνονται για τα νόστιμα και μυρωδάτα  λαχανικά

που τρώμε το καλοκαίρι...





Εκεί στο χωραφάκι περάσαμε την Πρωτομαγιά.

Το χώμα μοσχοβολούσε...

Τα πουλιά ξεσηκωμένα από τον γελαστό ήλιο τραγουδούσαν ασταμάτητα...

Πράσινο κι αγριολούλουδα παντού...

Γέμισε το μέσα μας, άνοιξη.






Τα παιδιά, παράτησαν τα παιχνίδια που κουβάλησαν μαζί τους κι έπαιξαν με το χώμα...

΄Ετρεξαν, έσκαψαν, χάρηκαν τη φύση και γέμισαν λάσπες από την κορφή ως τα νύχια...






Φυσικά δεν έλειψαν και οι εργασίες...

Εκεί, υπάρχει πάντα δουλειά.

 ΄Ορεξη να΄χεις...





Λίγο πριν μεσημεριάσει ανάψαμε φωτιά.

Με μεζέδες, με γέλια, με πειράγματα και κέφι...

Κάποια στιγμή ο ουρανός σκοτείνιασε κι έπιασε βροχή και χαλάζι...

Προφυλαγμένοι κάτω από το κιόσκι,  φάγαμε, ήπιαμε και το ευχαριστηθήκαμε.

Λίγο αργότερα ο ήλιος βγήκε ξανά, μαζέψαμε λουλούδια κι η γιαγιά μου, έπλεξε στεφάνια

για τα παιδιά, λέγοντας  "Μάης, μάνα μ΄...!"







Αργά το απόγευμα, λίγο πριν φύγουμε πέρασε ο Τζεβαίλ και τον κεράσαμε μεζέ...




Μετά το καφεδάκι μας, μαζέψαμε τα πράγματα και τακτοποιήσαμε το κιόσκι.

Χαρούμενοι και γεμάτοι, ευχηθήκαμε "Και του χρόνου!"

Σου κράτησα ένα ρυζόγαλο που παραδοσιακά είναι το επιδόρπιο της Πρωτομαγιάς και

μαζί μ΄ενα μπουκέτο λουλούδια, σου εύχομαι από καρδιάς  Καλό μήνα!







                                                                                                                "Αννιώ"





45 σχόλια:

  1. Μα, τί ομορφιές είναι αυτές?! Μοσχοβόλησε φύση!!! (Και άρωμα ψητών!)
    ;-)
    Πρέπει να το κατα-ευχαριστηθήκατε, ε?
    Μπράβο, κοριτσάκι μου! Πάντα έτσι!
    Και του χρόνου, λοιπόν!!!
    (Να πάρω ένα ρυζογαλάκι, τώρα?!?!)
    Καλό μήνα, Αννιώ!!!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραια, τι ωραια !! Πολυ σας ζηλεψα.. Αγαπω φυση ειδικα τετοιες μερες..
    Εμεις μειναμε στο σπιτι και δεν καναμε και τιποτα :(
    Καλο μηνα ευχομαι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλό μήνα Αννιώ!!!
    χαίρομαι που περασες ομορφα στην εξοχή,και του χρόνου να είσαι καλά.
    Πολλα φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Αννιώ και του χρόνου και πάντα με τέτοιες όμορφες ημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5/02/2014 2:34 μ.μ.

    Μια χαρά Άννι μου!! Δεν υπάρχει καλύτερο από Πρωτομαγιά στην φύση με καλή παρέα! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια όλα Αννιώ μου, μπράβο, να είστε πάντα καλά να περνάτε μαζί αυτές τις μέρες!
    Να κοιτάμε να τις ευχαριστιόμαστε με τους ανθρώπους που αγαπάμε γιατί τα μικρά θα μεγαλώσουν και θα μας παρατάνε για να πάνε με τους φίλους τους (λιποθυμώ!)
    Τρελαίνομαι για φύση και για ανασκαφές με το χώμα και όταν ήμουν παιδί και τώρα!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μά τί υπέροχες εικόνες Αννιώ μου!!Πανέμορφες φωτογραφίες!!Καλό μήνα!!Πάντα νά περνάς!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα Αννιώ......μέχρι εδώ εφτασαν οι μυρωδιές της άνοιξης. του βρεγμένου χώματος αλλά ....και των ψητών.
    Πάντα χαρούμενοι να γιορτάζετε την πρωτομαγιά.
    Πολύ όμορφες εικόνες...
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλο μηνα Αννιω μου που δεν σε ξερω απο κοντα αλλα θελω πολυ να γνωριστουμε και με καποιο τροπο ειμαι κοντοχωριανη και πηγαινω στη Κλεισουρα το χωριο του παππου μου, πολυ ωραιες στιγμες ετσι πρεπαι να περναμε τη Πρωτομαγια ...εξω στη φυση!!!πολλα φιλια και καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παντα τοσο ομορφα να περνατε. Σ'ευχαριστω που μου κρατησες ρυζογαλο, ειναι απο τα αγαπημενα μου επιδορπια με μπολικη κανελιτσα :) :)

    Καλο μηνα Αννιω μου xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πρωτομαγιά με τα όλα της Αννιώ μου!!!!Οι εικόνες είναι πανέμορφες!!!
    Καλό μήνα, και του χρόνου με υγεία!!!
    Φιλιά πολά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα ,Αννιώ!!!!!Μακάρι να περνάτε έτσι όμορφα κάθε φορά!!!!!Φιλιά,καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΜΜΜΜ μου αρέσει πολύ το ρυζόγαλο ...
    Πολύ όμορφες φωτογραφίες ..φαίνεται που πέρασες καλά την Πρωτομαγιά..
    και του χρόνου !!!
    κάλο μηνά Αννιω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλοπερνατε! χιχιχ
    καλο μηνα! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είσαι ένα όνειρό, μια οπτασία!! Πολλά φιλιά και καλό μήνα! :)) Θέλω ρυζόγαλο.....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα Αννιω μου, όμορφο και γλυκό να έχεις. Να είσαστε καλά και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα,κοριτσάκι!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα και του χρόνου με υγεία!!!
    Λατρεύω το ρυζόγαλο!
    Αλήθεια έχεις φωτογραφία από τα στεφάνια; Αν, ναι, πάρε μέρος στο διαγωνισμό ...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μήνα, μάνα μ'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Κάθε μήνα, κάθε στιγμή, όποτε κι όπου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά σου , αγάπη μου , πολλά, και πάντα να 'χεις ένα κιόσκι στο χαλάζι, και δυο χέρια να σου πλέκουν τα λουλούδια της ζωής σου!!!!!!!!!!!!
    Σε αγαπάω!!!!!! Στο ΄χω πει?
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και του χρόνου κορίτσι μου! Χωρίς νεροποντή αλλά με χαμόγελα κι αγάπη!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό Μήνα και του χρόνου!!! Μου θύμησες παλιά χρόνια που περνούσα στην εξοχή με συγγενείς και φίλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφα όλα αυτά
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φαίνεται ότι περάσατε όμορφα την πρωτομαγιά!....και του χρόνου με υγείαΑννιώ μου!!!
    Καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και του χρόνου, Αννιώ!! Να'σαι καλά, να περνάς όμορφα!!
    Καλό μήνα να'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΝΙΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΦΩΤΟ,ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ,ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΕΡΑΙΣΕ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΙΣ!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΚΤΗΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΛΑΤΡΕΥΩ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΥΣ
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΦΟΡΤΕ ΤΟΥ!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό μήνα!!! Τι τυχεροί που είστε που έχετε χωραφάκι! Εμείς οτι κάνουμε στο μπαλκόνι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος5/03/2014 10:33 π.μ.

    Καλή σου μέρα Αννιώ μου!! Τι πανέμορφες εικόνες φύσης είναι αυτές;;;
    Θα πρέπει να περάσατε τέλεια!! Αχ καλό μήνα να χεις κοπέλα μου!!! Ευχάριστο, δημιουργικό γεμάτο ζωντάνια!!!
    Σε φιλώ γλυκά!! Καλό σ/κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλό και χαρούμενο μήνα, Αννιώ μου!
    Σε φιλώ!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλό μήνα Αννιώ μου!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Και του χρονουυυυυυυυυυ και παντα ετσι ομορφα ξενοιαστα και με αγαπημενα προσωπα να εισαι, πολλα φιλια Αννουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όταν είσαι κοντά στη φύση δε θέλεις τίποτε άλλο! Πανέμορφα!!!!! Καλό μήνα όλο το μήνα Αννιώ μου. Αφήνω μια πολύ πρωινή καλημέρα.......δεν είσαι μόνο εσύ που ξυπνάς πολύ πρωί!χαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αννιώ μου καλό μήνα, η περιγραφή σου ήταν τόσο οικεία για μένα, λες και έβλεπα την οικογένεια μου ( μαζί με τη ξαφνική βροχή)φιλιά στο κοριτσάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και του χρόνου με ομορφιές!!
    Καλό μήνα με υγεία!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλό μήνα!!! Πάντα έτσι όμορφα σας εύχομαι να περνάτε!! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλο μηναααααααααααααα..........τι καλα μας γεμισες οαλι χρωματα κ αρωματα...........λουκανικο σε μπουκιτσες?........δεν το χα σκεφτει.........θα το δοκιμασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τέλεια περάσατε!Καλό μήνα γεμάτο εμπνεύσεις, βόλτες και ρυζόγαλα.......μμμμμ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλό μήνα Αννιώ!!!!Περάσατε υπέροχα και του χρόνου!!!Θα σου πάρω φεύγοντας,μία κουταλίτσα ρυζόγαλο και ένα μοσχομυριστό λουλουδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πανέμορφες εικόνες και μυρωδιές από την ελληνική φύση! Και του χρόνου να είσαστε καλά να το ξανακάνετε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τί όμορφα που περάσατε την Πρωτομαγιά μέσα στην φύση!!!!!!!!! Πολύ ωραίες φωτογραφίες !
    Και του χρόνου, Αννιώ μου, νά'στε καλά να περάσετε ακόμα καλλίτερα!
    Φιλιά και καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αννιω να ειστε γεροι και του χρονου να περασετε το ιδιο ομορφα !!!!
    Τι ομορφες εικονες!
    Και εκεινο το ριζογαλο αυτη την στιγμη πολυ θα το ηθελα!
    φιλακια και Καλο μηνα εστω και μετα απο 7 μερες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αννιώ...μου πολύ ωραίο το βρήκα..και ποιητικότατο..καλό μηνα!!! με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...