Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Μ΄ ένα καράβι...


Ο Μάης στα μισά του και μόνο Μάη δεν θυμίζει.

Ο ήλιος  ίδιος ψεύτης, κάνει τις μπουγάδες να τρέξουν να προφυλαχτούν κάτω

από το υπόστεγο κι η μέρα ξεκινά με 8 βαθμούς Κελσίου...

(....πάνω που έλεγα να μην ξανανοίξω τη θέρμανση )



Οι μέρες κυλούν με σταυρωμένα ψηφοδέλτια στο γραμματοκιβώτιο, με θερμούς

χαιρετισμούς υποψηφίων όπου σταθώ κι όπου βρεθώ και με το χρόνο να μου βγάζει

τη γλώσσα καθώς με προσπερνά και βλέπω την πλάτη του...

Δεν προλαβαίνω...  Κι έχω τόσες δουλειές καρφιτσωμένες στο μπλοκάκι μου.

Κι όλα μένουν πίσω!  Και γκρινιάζω...



Κι άμα γκρινιάζει ο άνθρωπος, μαγνητίζει όλη την αρνητική ενέργεια που΄ρχεται και τον

σκεπάζει σαν μακρύς σκοτεινός μανδύας...

Κι άντε μετά να καταφέρεις, να τον βάλεις στο καλάθι με τ΄ άπλυτα!



Κι όσο σκέφτομαι πως πλησιάζει η Κυριακή των εκλογών γκρινιάζω πιο πολύ.

Θα΄ μαι τακτικό μέλος εφορευτικής επιτροπής.

Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να παρουσιαστώ στις 6 τα χαράματα με την κλήση

της εισαγγελέως, την ταυτότητά μου και την υπομονή διπλωμένη σαν εφημερίδα

παραμάσχαλα.

Αυτό σημαίνει, πως θα με βρει το άλλο πρωί να μετράω σταυρουδάκια, να έχω κάνει

 κομματάκια την εφημερίδα και να θέλω να πέσω για ύπνο σαν να μην υπάρχει αύριο!



΄Ολα αυτά και κάτι ψιλά ακόμα, με κάνουν να θέλω να σταματήσω εδώ, γιατί  η γκρίνια

όπως και  πολλά άλλα,  είναι άκρως μεταδοτική.

Σε πολλές περιπτώσεις δε, μετατρέπεται σε ανίατη ασθένεια... ( Κλάφτα Χαράλαμπε!)



Γι΄ αυτό σήμερα, δεν θα σου πω πολλά...μονάχα θα σου δείξω και θα σε προτρέψω

να φτιάξεις μαζί μου ένα καράβι.

΄Ενα καράβι με λευκά πανιά, ταξιδιάρικο...

Μην βιαστείς να πεις πως δεν θα τα καταφέρεις...  Μην κιοτέψεις!




                       ΄Ελα, να φτιάξουμε μαζί πολλά καράβια που σηκώνουν άγκυρα 

                                           κι έχουν για καπετάνιο τα όνειρά μας...


                      ΄Ελα να φτιάξουμε καράβια που δεν θυμίζουν καταστροφή και θάνατο...















΄Ελα  και μην αργείς...

Θυμήσου, έχεις τα θαλασσόξυλα...

Θα χρειαστείς και λίγο σπάγκο...

Βάλε βότσαλα και πέρνα στο σύρμα  χάντρες θαλασσιές,  για το κακό το μάτι...

΄Ελα, θα τα καταφέρεις!

΄Ολα έτσι ξεκινούν.  Με φτωχά, ταπεινά υλικά...

Με μια σπίθα, μια ελπίδα, ένα όνειρο...

Μην τα παρατάς!



                                                                                                                 "Αννιώ"


35 σχόλια:

  1. Υπέροχη η κατασκευή σου με το καραβάκι,τα βότσαλα,τις χάντρες...το έχω ξανά πει,πρέπει να πάω να βρω θαλασσόξυλα!Και υπέροχος και ο τρόπος που γράφεις και μας ξεσηκώνεις πάντα,ώστε να κάνουμε κάτι καλό,να γίνουμε καλύτεροι!Καλό βράδυ Αννιώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην ανταριασμένη μου ψυχή δίνεις ελπίδα, με ένα λευκό πανί σαν φτερούγα αγγέλου...
    Καλή σου μέρα, μάτια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο το καραβάκι!Και με δυνατό, ηχηρό μήνυμα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί όμορφα πού έφτιαξες τό καραβάκι σου Αννιώ μου!!Καλοτάξιδο!!!Υπέροχο κείμενο!!!
    Νάσαι καλά!!!Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5/16/2014 11:14 π.μ.

    Καταπληκτικό το καράβι σου Αννιώ μου!! Γεια στα χέρια σου!!! Με τρέλαναν κι οι λεπτομέρειες με τα κοχυλάκια!!
    Καλό κουράγιο κι υπομονή με την εφορευτική...
    Ολοι μαζί κι εγώ το εύχομαι να ακουστούμε!!!!
    Να σαι καλά!! Φιλάκια και καλό σ-κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος5/16/2014 11:30 π.μ.

    Καλά τι φοβερές δημιουργίες Αννι! Μπράβο σου! Όσο για την γκρίνια περνάει με την πρώτη καλοκαιρινή μέρα! Υπομονή λοιπόν και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!
    Διαβάζω την ανάρτησή σου και να είναι σαν να περιγράφεις κομμάτια της καθημερινότητάς μου.
    Το υπέροχο καραβάκι σου θα γίνει το "μέσο" που θα με μεταφέρει.
    Τα λόγια σου με ενθαρρύνουν να συνεχίζω.... έστω και με γκρίνια..
    "Ολα έτσι ξεκινούν. Με φτωχά, ταπεινά υλικά...
    Με μια σπίθα, μια ελπίδα, ένα όνειρο...
    Μην τα παρατάς!"
    Καλή συνέχεια και δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καταπλητικο το καραβι σου χρυσοχερα φιλη μου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο το καραβάκι σου Αννιώ μου! Καλή δύναμη :)) Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα καράβι παλιό, σαπιοκάραβο
    λύνει τους κάβους κι ανοίγει πανιά
    αφήνει πίσω στραβά και παράλογα
    σηκώνει άγκυρα για μακριά

    Θα ξημερώνουμε πάνω στη θάλασσα
    θα βγαίνει ο ήλιος να κάνει βουτιές
    ο παπαγάλος θα λέει "τους ξεφύγαμε"
    κι εμείς θα ψάχνουμε γι άλλες στεριές

    Άντε να λύσουμε, να ξεκινήσουμε ................

    Υπέροχο το καράβι σου!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή σου μέρα..... χίλια φιλιά σου στέλνω!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος5/16/2014 12:30 μ.μ.

    Δεν ξέρω τί απολαμβάνω περισσότερο, το κείμενό σου ή το καράβι;
    Εύχομαι να περάσει γρήγορα η Κυριακή και όποιος αντικρίζει το όμορφο πλεούμενό σου να κάνει με τη σκέψη του τα πιο όμορφα ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το ξέρω ότι είσαι λίγο γκρινιάρα μα στο τέλος τα καταφέρνεις όλα περίφημα. Και στις εκλογές θα πας και το καράβι σου το έκανες και μας ξετρέλανες όλες με τη γραφή σου. Μας έδωσες το καλύτερο μήνυμα. Μην τα παρατάς. Συνέχισε λοιπόν και σύ. Σε περιμένει πολύ δουλειά. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα περάσει και αυτό!
    Δύο φορές με είχαν καλέσει για να ειμαι σε εφορευτική επιτροπή και σε μικρή ηλικία.
    Πολύ όμορφο το καράβι!
    Καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω κάτι λίγα θαλασσόξυλα.. 3-4 μη φανταστείς... αλλά δεν τό'χω βρε παιδί το "χειροποίητο".. δεν τό' χω καθόλου λέμε.
    Ενώ τρελαίνομαι όταν τα βλέπω αρνούμαι πεισματικά ν' ασχοληθώ η ίδια και να τα φτιάξω..
    Άχρηστη εντελώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κουράγιο Αννιώ και θα περάσουν και οι γκρίνιες!
    Υπέροχο το καραβάκι σου, μακάρι να ταξιδέψει παντού το μήνυμά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ έγινε υπέροχο το ταξιδιάρικο καραβάκι! Εύχομαι να περάσουν γρήγορα οι εκλογές και να επιβιβαστείς, να χαθείς σε μέρη ονειρεμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ αυτό το καραβάκι σου τι ωραία πράγματα μας είπε Αννούλα μου!
    Να είσαι πάντα καλά και να μας φτιάχνεις την διάθεση!
    Εύχομαι να ανέβει η θερμοκρασία και να το ευχαριστηθείς!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πρέπει να ψάξω για θαλασσόξυλα επειγόντως!!! Ωραίο και καλοκαιρινο ότι πρέπει για δωράκι!!
    Μη αγχώνεσαι για τις εκλογές, δηλαδή αν πας 6.30 θα σου βάλει απουσία... Έχω πάει 3 φορές ως γραμματέας με τη ξαδέρφη μου που είναι δικηγόρος κι έχει γέλιο η φάση. Αν πέσεις σε καλό δικαστικό αντιπρόσωπο θα είσαι τυχερή γιατί και τη πλάκα σου θα κάνεις και αν δεν είναι η πρώτη του φορά και έχει σύστημα στη καταμέτρηση μπορεί να τελειώσετε νωρίς ανάλογα το εκλογικό τμήμα. Ξέρεις πόσοι απέφευγαν να έρθουν η φεύγανε νωρίς λόγω παιδιών ή γιατί είχανε κανονίσει.
    Καλό Σάββατο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφο το καραβάκι !!!!Μήπως με την κατασκευή του ησύχασε λίγο και η γκρίνια;Πάντως εμάς μας έφτιαξε τη διάθεση!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όμορφο το καραβάκι σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφο το καράβι σου!!! Δεν έχει σημασία που είναι φτιαγμένο από απλά καθημερινά υλικά... Ίσα ίσα αυτά του δίνουν περισσότερη ομορφιά!!!
    Υπομονή, για τις εκλογές, κι αυτό θα περάσει!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δε πειράζει και λίγη γκρίνια σε μαι τόσο όμορφη και έξυπνη ανάρτηση.Καλό κουράγιο για την Κυριακή,Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΟλύ ωραία τα καραβακια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. δεν θελω απαισιοδοξία!!! να σκέφτεσαι θετικα να ξορκίζεις τα κακά!! ειδικα στ αδυσκολα πρεπει να χαμογελαμε!! καλη δυναμη την κυριακη και μπολικη υπομονη γτ δεν παλεύετε η εφορευτικη!! πολυ ωραια τ καραβακια! τα βλεπεις και σε ταξιδευουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ ΑΝΝΙΩ ΜΟΥ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εσύ να γκρινιάζεις;;;;;;;;;;;; Αποκλείεται!!!!!!!!!! Βέβαια ως μέλος εφορευτικής έχεις τα δίκια σου και καλό κουράγιο.............τι να πω;;;;;Τα ξέρω!!!!!!!!!!
    Ωραίο το καράβι σου!!!!!!!!! Μπράβο χρυσοχέρα μου!!!!!!!!
    Καλή δύναμη και καλή ψήφο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΝΤΕ αλλη μια εμπειρια........ειμαι σιγουρη πως θα περασεις καλα κ κατι θα κερδισεις απ ολο αυτο ασε τα "μασαλια".....κοιτα να πιεις καφεδες αλλα κ να χαφτεις κατιτις........γιατι αλλιως δεν θ αντεξεις........εσυ οπου βρεθεις περνας καλα.......κ αυτοι που θα ναι μαζι σου καλυτερα..........ααααααααχ τα θαλασσοξυλα........ολοες κατι εχουμε κατα νου......μην ανησυχεις απλα τ αφηνουμε ακομα.....περιμενω να μου πεις ημερομηνια κ να μου στειλεις ενα μην .....θυμασαι στο μειλ μου.........εχω μια στοιβα ξυλα αλλα αρχισε να τα τρωει ο σκορος κ δεν ξερω τι θα κανω ακομα.......φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κουράγιο για την Κυριακή....
    Να σε ταξιδέψει σε ονειρεμένους τόπους το καράβι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ ωρίο το καράβι σου Αννιώ!!εχω και εγω θα σου τα στείλω για το μπαζάρ!!!
    Καλό Σαββατοκυριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχο το καράβι σου, Αννιώ μου!
    Υπομονή και κουράγιο για σήμερα...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Υπέροχη και ταξιδιάρικη η δημιουργία σου, γεμάτη από την αύρα και την ομορφιά της θάλασσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχο το καράβι σου ,,,Αννιω
    Ελπίζω την καινούριο εβδομάδα να είναι καλύτερα για σένα ...
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το καράβι σου είναι υπέροχο Αννιώ μου!!!
    Το καλοκαίρι θα ξαμολυθώ για θαλασσόξυλα!!!
    Καλή εβδομάδα πιο ξεκούραστη και λογότερη αγχώδη εύχομαι!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αγαπημένα θαλασσόξυλα!!!!
    Και τι δε φτιάχνουμε με αυτά!!!!!
    Υπέροχο το καραβάκι σου!!!!
    Όσο για τις εκλογές, μπόρα είναι και θα περάσει!!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...